اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بهترین طراحی وب سایت از سال 2016

در لیست زیر که با کمک سایت سئو شتاب گردآوری شده است در مورد بهترین نوع سایتها در زمینه های مختلف صحبت شده است. پیشنهاد می کنیم که حتما این لیست را ببینید و از آن لذت ببرید.

 

نگهبانان جنگل های بارانی
جایزه: بهترین وب سایت اکتیویسم ، جوایز Webby 2016

نگهبانان جنگل های بارانی به یکی از غوطه ورترین وب سایت های غیرانتفاعی سال 2016 تبدیل شدند. این سایت به دنبال ایجاد آگاهی در مورد جنگل زدایی ، به کاربران این امکان را می دهد تا "از" روستاهای مختلف ، بومیان و آبراه های جنگل بارانی آمازون "بازدید" کنند. این سایت تعامل را در مرکز تجربه کاربری خود قرار می دهد - اگر هدف شما این است که افراد را وادار کنید با هدف شما ارتباط برقرار کنند و به داوطلب تبدیل شوند ، یک انتخاب عاقلانه است.

لباس ورزشی اعتراضی
جایزه: سایت سال (2016) ، آواردز

آوواردز Protest Sportswear را "دفترچه خرید قابل خرید" می نامد و این دقیقاً همان سایت است. این شرکت به عنوان یک لباس پوشاک ، شیوه بازاریابی محصول خود را دوباره اختراع کرده است: به جای تبلیغ لباس ، لباس ورزشی Protest Sports "ظاهر" را ارتقا می دهد. این امر باعث می شود محصول این شرکت با استفاده از کلاژ سبک ها برای طراحی یک صفحه اصلی که به دفعات تغییراتی در سبک مشتری آن تغییر می کند ، جذاب ترین قسمت خود وب سایت باشد.

انجمن صنفی معلمین
جایزه: بهترین وب سایت انجمن ، جوایز Webby 2016

صنف معلمان جامعه ای حرفه ای از مربیان است که برخی از مهمترین چالشهای آموزش را برطرف می کند. آنچه این وب سایت را برنده جایزه می کند ، نحوه تعادل بخشیدن به انواع مختلف محتوا - برنامه ها ، راه حل ها ، رویکردها و همکاری ها - بدون بازدید کنندگان زیاد است. تصاویر پس زمینه نه تنها به صورت برجسته قرار می گیرند ، بلکه از فضای سفید برای تأکید بر تماس های عملی نوشته شده در مرکز استفاده می کنند ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

به سادگی شکلات
جایزه: سایت سال (2017) ، آواردز

فقط با دیدن این وب سایت اشتیاق به شکلات پیدا خواهید کرد - و به نوعی وب سایت Simply Chocolate همانطور که طراحی شده کار می کند.

این وب سایت اشتها آور یک وب سایت سازنده شکلات دانمارکی Simply Chocolate است. وب سایت آن از رنگهای متنوعی (و نام محصولات خلاقانه) برای تبلیغ هر شکلات استفاده می کند. و همانطور که از یک محصول به محصول دیگر پیمایش می کنید ، به نظر می رسد همه آنها در مارک تجاری ثابت هستند. شکل سه بعدی شکلات های تخته ای به شما این احساس را می دهد که می توانید آن را از صفحه رایانه خود بگیرید ، در حالی که CTA "افزودن به جعبه" در سمت چپ بالا به صورت ایده آل برای کاربران قرار داده شده تا محصولات مورد نظر خود را هنگام مرور انتخاب کنند.

شهرت
جایزه: بهترین وبلاگ / وب سایت فرهنگی ، جوایز Webby 2017

NOWNESS شاید جالبترین وبلاگ ویدیویی با استفاده از منابع گسترده در اینترنت باشد. این یک دهن بود ... همه اینها به چه معناست؟

طبیعت "منابع انسانی" NOWNESS بخشی از آن است که آن را به یک برنده جایزه تبدیل می کند. این بدان معناست که بیشتر محتوای آن از خلاقیت های مستقل ناشی می شود - روشی که به طور فزاینده ای برای کسب و کار برای انتشار محتوا محبوب است. NOWNESS همچنین یک وبلاگ ویدیویی است ، به این معنی که تمام محتوای وبلاگ آن در قالب ویدیو است. در کنار هم ، این ویژگی ها باعث می شود Nowness به مرکزی جذاب برای داستان هایی تبدیل شود که مارک های مختلف در همه جا برای گفتن آن تلاش می کنند.

Crypton. تجارت
جایزه: سایت روز (4/3/2018) ، آوورد

با Crypton.trading ، حسابدار ربات خود آشنا شوید.

Crypton.trading یک مرکز تجاری برای ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین است که با استفاده از هوش مصنوعی تغییرات ارزش ارز را مشخص می کند و فرصت های کلیدی خرید و فروش را شناسایی می کند. این وب سایت به دلیل توسعه و طراحی خود دارای رتبه بالایی بود ، زیرا به تدریج بیشتر روشهای توسعه دهنده را با پایین رفتن بازدیدکنندگان توضیح می دهد.

این وب سایت برنده جایزه باعث می شود که بازدیدکنندگان صاحب فن در لحظه ظاهر شدن سلام کریپتون در صفحه اصلی ، هر بار با یک حرف ، احساس کنند که درست در خانه خود هستند.

جنوب غربی: قلب سفر
جایزه: بهترین طراحی بصری - زیبایی ، جوایز وبی 2018

هنگامی که هواپیمایی Southwest Airlines می خواست ثابت کند که مشتریانش "چیزی بیش از یک علامت دلار" نبودند ، این شرکت وب سایتی را ایجاد کرد که در آن طرح با استفاده از شکل مسیرهای پرواز مشتریانشان جمع می شد.

این وب سایت که Heart of Travel نام دارد ، حتی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از سفری که ممکن است در نظر داشته باشند ، آثار هنری خود را بسازند. از این طریق وب سایت Southwest محصولی از وفادارترین مسافران آنهاست.

کاهش دهنده
جایزه: بهترین وب سایت طنز ، جوایز Webby 2018

خنداندن کسی در اینترنت چندان دشوار نیست - بسیاری از مواردی که به صورت آنلاین می خوانیم و مصرف می کنیم سرگرم کننده هستند. اما انجام آن برای مخاطبان زیادی دشوار است. Reductionress یک مجله هجو است که عناوین و تجربه عمومی مطالعه آن در گروه طنز درجه یک است - و این وب سایت را به عنوان یک دارایی با کیفیت در اختیار دارد.


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۶:۵۰:۲۸ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.