اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

هفت نکته بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

تلاش برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. به هر حال ، بازاریابی دیجیتال جنبه های مختلف دنیای آنلاین را در بر می گیرد.

با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که کسب و کار کوچک شما نیازی به پوشش همه حوزه های بازاریابی دیجیتال ندارد. شما به احتمال زیاد موفق تر خواهید بود ، اگر بر چند استراتژی تمرکز کرده و نحوه عملکرد هر یک از آنها را برای کسب و کار خود مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع ، خواه یک کسب و کار تاسیس شده ، یک استارتاپ کوچک یا یک مبتدی در بازاریابی دیجیتال هستید ، می توانید از این هفت نکته اساسی بازاریابی دیجیتال پیروی کنید تا به ارتقاء کسب و کار خود به صورت آنلاین کمک کنید.

اهداف تجاری خود را تعیین کنید.

داشتن یک هدف اولیه برای اندازه گیری موفقیت بازاریابی دیجیتالی شما مهمترین و سودمندترین نکته در بازاریابی دیجیتال است.

قبل از شروع یک برنامه بازاریابی مشاغل کوچک ، شرکت ها باید اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال خود را تعیین کرده و بودجه بازاریابی از پیش تعیین شده ای برای انجام آن داشته باشند.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

از آنجا که در حال حاضر فرصت ارتباط مستقیم حضوری محدود است ، مشاغل کوچک باید از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان خود استفاده کنند.

رسانه های اجتماعی باید اکثریت برنامه بازاریابی مشاغل کوچک باشند. این یک جنبه کاربردی و اساسی در بسیاری از استراتژی های بازاریابی اینترنتی و در تمام نسل ها شده است. در اصل ، این ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به مخاطبان بزرگ است.

وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

در آن شکی نیست ؛ بازاریابی تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. با توجه به اینکه مشتریان بیشتری با تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود در حال مرور و خرید هستند ، یک وب سایت سازگار با تلفن همراه بسیار مهم است.

اگرچه سرمایه گذاری در بازاریابی مخصوص موبایل می تواند به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز داشته باشد ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اید ، می توانید اولین قدم را با اطمینان از بهینه سازی وب سایت کسب و کار خود برای موبایل بردارید.

رتبه سئوی خود را ارتقا دهید.

آیا می خواهید کسب و کار شما در دنیای سئو موفق باشد؟ تا زمانی که استراتژیک باشید این کار قابل انجام است.

سرمایه گذاری در یک برنامه SEO بلند مدت برای موفقیت مداوم در جستجوی ارگانیک مهم است ، اما می تواند مقدار زیادی از وقت ارزشمند شما را بخورد. بنابراین وقتی نوبت به رفع سریع و آسان SEO برای بهبود رتبه جستجوی شما می رسد ، چند کار را می توانید انجام دهید ، از جمله:

آدرس های وب سایت خود را مرور کنید.
بهینه سازی فراداده صفحه
از سرفصل های واضح استفاده کنید.
شامل متن alt برای تصاویر است.
از لینک خارجی به وب سایت ها با اهمیت استفاده کنید.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

هیچ چیزی موتورهای جستجو را خوشحال تر از وب سایت هایی که محتوای خود را به طور مداوم به روز می کنند ، نمی کند. اگر به طور منظم وبلاگ می نویسید - کار بسیار خوبی است! هنوز وبلاگ ندارید - وقت آن است که دانش صنعت خود را با بقیه جهان به اشتراک بگذارید.

هرچه بیشتر وبلاگ بنویسید ، بهتر است ، اما ما می دانیم که یافتن زمان می تواند چالش برانگیز باشد. برنامه خود را در نظر بگیرید و سعی کنید ثابت بمانید ، هر روز ، هر هفته یا چند بار در ماه.

هنگام ایجاد این محتوای جدید ، اطمینان از اینکه محتوای آن برای انسان نوشته شده است ، نه روبات. موتورهای جستجو راه زیادی را طی کرده اند و به قدری پیچیده شده اند که محتوای با کیفیت را از محتوای مناسب هرزنامه متمایز کنند.

محتوای شما باید به سوالاتی پاسخ دهد که خوانندگان در آن ارزش پیدا می کنند تا بتوانید اعتبار وب سایت خود را تقویت کنید. برای انسان بنویسید ، سپس در صورت لزوم برای جلب رضایت آن روبات ها تغییراتی ایجاد کنید. بالاخره انسانها مشتری شما هستند!

از تبلیغات دیجیتالی استفاده کنید

اکثر نکات بازاریابی دیجیتال که بررسی کرده ایم شامل SEO ارگانیک و استراتژی های رسانه های اجتماعی است.

مهم است که به یاد داشته باشید که این روشها محدودیت هایی دارند. متأسفانه ، رقابت و سیل تبلیغات می تواند برجسته شدن در دنیای دیجیتال را به ویژه برای مبتدیان کمی چالش برانگیز کند.

اما ، اگر مایل به صرف کمی پول هستید ، ارزش تحقیق در مورد برخی تبلیغات دیجیتال را دارد تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در برابر مخاطبان مناسب قرار می گیرد.

شما قادر خواهید بود کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید ، مشخصات جمعیتی خود را مشخص کرده و بر آن دسته از مشتریان بالقوه تمرکز کنید که آنچه را که شما سعی در فروش آن دارید می خواهند.

کمپین بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.

اگر این روزها نشنیده اید ، ویدیو پادشاه است. استفاده از ویدئوهای جلب توجه می تواند به کسب و کارهای کوچک در تسلط بر مدار بازاریابی دیجیتال کمک کند زیرا ویدئوها به وب سایت آنها ترافیک می رسانند و به طور متوسط ​​کاربر را مجبور می کند زمان بیشتری را در یک وب سایت صرف کند.

در حالی که ایجاد ویدئوهای جذاب به تعهد زمانی زیادی نیاز دارد ، مشاغل مختلف از بازاریابی ویدیویی به عنوان منبعی برای قرار گرفتن در معرض کیفیت بالا استفاده می کنند. و این نوع محتوا برای جلب و حفظ توجه مخاطبان مورد نظر ، به ویژه در رسانه های اجتماعی ، کلیدی است.

این نکات بازاریابی دیجیتالی به شما این امکان را می دهد که در مورد تبلیغات آنلاین کسب و کار خود شروع کنید. با این وجود ، فراموش نکنید که همه استراتژی ها برای همه شرکت ها کار نمی کند ، بنابراین از امتحان چیز جدیدی که فکر می کنید برای تجارت شما موفق خواهد بود ، نترسید.

به طور مشابه ، اگر ایده ای کار نمی کند ، نترسید. بازاریابی دیجیتال اغلب آزمایش و شکست است ، و وقتی صحبت از این روش ها می شود ، همیشه یک نکته مثبت وجود دارد حتی اگر نتایج در ابتدا موثر به نظر نرسند.

به خاطر داشته باشید که بازاریابی دیجیتال و چشم انداز دیجیتال همیشه در حال تغییر است ، بنابراین استراتژی های شما نیاز به تطبیق دارد. استفاده از استراتژی های موثر و تغییر برنامه های شما با تغییر چشم انداز نقش مهمی در عملکرد خوب استراتژی بازاریابی شما ایفا می کند.

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۶:۱۶ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.