اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

8 نکته بهبود داستان برند خود با بازاریابی محتوا

یک داستان خوب فریبنده ، جذاب و متصل می شود - و اگر بتوانید با بازار خود ارتباط برقرار کنید ، اولین کار خود را کنار گذاشته اید. وقتی در حال ایجاد محتوای بازاریابی محتوا برای استراتژی بازاریابی کسب و کار خود هستید ، یک داستان می تواند آنقدر شکل های مختلفی داشته باشد که مشترک شدن در یک طرح کلی برای هر مقاله یا پست غیرممکن باشد. بنابراین چگونه می توانید مطمئن باشید که در مسیر درستی هستید؟

این که آیا شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ ، انتشار در رسانه های اجتماعی یا پرورش مجموعه ای از فیلم ها هستید ، در اینجا هشت نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای هدایت داستان برند خود در جهت درست استفاده کنید.

بازاریابی محتوا از نگاه سئو شتاب
"" دلایل استفاده از بازاریابی محتوا در استراتژی بازاریابی:

امروزه شاهد انواع شبکه‌ های اجتماعی در اطراف خود هستیم و همین‌طور ابزارهای زیادی که در اینترنت برای شناخته شدن سایت فراهم است.

اما آیا شما می‌توانید قول دهید که تا 3 یا 5 سال آینده این امکانات به همین قدرت اکنون خود، مورد استقبال قرار گیرند و ابزار دیگری جای آن‌ها را نگیرد؟

هیچ ‌کدام از آن‌ها قدرت این را ندارند . آیا مطالبی که در آن‌ها ذکرشده است چی؟

آن‌ها نیز همان قدرت خود را خواهند داشت ؟ وقتی ابزاری ضعیف شود ، محتوای آن نیز کمتر دیده می‌شود و یا فراموش می‌شود.

بنابراین بهترین راه برای یک مقاله بلندمدت می‌تواند بازاریابی محتوا بربستروب باشد؛ زیرا همیشه باقی می‌ماند و می‌تواند باعث وفاداری بیشتر مشتریان شود.
آیا استراتژی محتوای من با سایتهای دیگر فرقی خواهد داشت؟

مطمئناً شما هم‌میدانید که هر کسب‌وکاری چه رقبای زیادی داشته باشد چه اینکه رقبای کم و بازاری انحصاری باشد، نمی‌تواند از آن‌ها تقلید کند.

مهم‌ترین دلایل آن:

آگاهی نداشتن از مدت انقضای یک استراتژی
آگاهی نداشتن از اهداف بلندمدت و حتی کوتاه‌مدت واضح و دقیق
آگاهی نداشتن از موفقیت و یا شکست استراتژی
آگاهی نداشتن از یک منبع خوب برای اندازه‌گیری دقیق استراتژی
آگاهی نداشتن از تعداد مواد موردنیاز اجرای یک استراتژی
و مهم‌تر آگاهی نداشتن از تعداد استراتژی‌های آنها در پی یک هدف یا چند هدف خاص

هر شخصی و هر شرکت کوچکی و هر شرکت بزرگی باید اهداف و استراتژی‌های خاص خود را داشته باشد. منبع: سایت سئو شتاب - بازاریابی محتوا ""

درک کنید که چرا داستانها ضروری هستند.


بنابراین چرا مارک ها داستان می گویند؟ برخی از دلایل اصلی عبارتند از:

به راحتی می توان داستان ها را به خاطر سپرد - افراد به احتمال زیاد چیزی را که روی آن سرمایه گذاری کرده اند به خاطر می آورند و شما قطعا می خواهید مردم نام تجاری شما را به خاطر بسپارند.
داستانها قابل ارتباط هستند - مردم چیزهایی را درک می کنند که مربوط به زندگی خودشان است. وقتی داستان می گویید ، و آنها به مخاطبان شما مربوط می شوند ، تأثیر قابل توجهی می گذارد.
آنها به سادگی چیزهایی را بیان می کنند - برخی از محصولات پیچیده تر از سایر محصولات هستند ، اما حتی اگر اینگونه نباشند ، بیان آنها بدون اصطلاح اصطلاحات و به گونه ای که با مشخصات جمعیتی مطابقت داشته باشد ، می تواند چالش برانگیز باشد. یک داستان خوب بیان شده هر دو این مسائل را لغو می کند.
داستانها الهام بخش عمل هستند - یک داستان محصول خوب به مردم نشان می دهد که آینده با محصول یا خدمات استثنایی شما چگونه خواهد بود. با یک داستان هدفمند ، آنها را به برداشتن اولین قدم ترغیب خواهید کرد.

مخاطبان خود را بشناسید.

اگر اصول اولیه را درست درک نکنید ، خود را برای شکست آماده می کنید. بنابراین ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، تحقیقات اساسی انجام دهید:

شخصیت های خریدار خود را مشخص کنید.
نقاط درد آنها را درک کنید.
شما را در مورد سفر آنها آگاه کند.

با این حساب ، شما اطلاعات لازم برای شکل دهی دقیق تمام مراحل داستان خود را خواهید داشت.

قبل از ایجاد فکر کنید.

هرکسی روش خود را برای انجام این مرحله دارد ، اما قبل از نوشتن ، عکاسی یا تهیه هشتگ جدید ، باید محتوایی را که ایجاد می کنید برنامه ریزی کنید.

چرا نیاز به وجود دارد؟ چه کسی از آن قدردانی می کند؟ امیدوارید با قرار دادن آن در دنیای دیجیتال چه چیزی را محقق کنید؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا قبل از انتشار محتوای خود در چشم های کاوشگر اینترنت ، یک چارچوب اساسی ایجاد کنید.

به قوانین پایبند باشید.

حتی نویسندگان فجیع ترین فانتزی نیز قوانینی را باید رعایت کنند تا مطمئن شوند داستانهایشان از معنا برخوردار است. هنگامی که صحبت از بازاریابی محتوا و داستان نویسی می شود ، می خواهید دستورالعمل های خود را ایجاد کنید تا داستان خود را در مسیر درست نگه دارید و برای درک مخاطبان خود منطقی باشد.

در مراحل اولیه برنامه ریزی خود ، در حالی که به سوالات ذکر شده در حال پاسخگویی هستید ، موارد ضروری و نباید ها علاوه بر خط کلی کلی داستان شما باید دنبال شود. این موارد را همراه با طرح کلی خود یادداشت کنید و محتواهای شما به احتمال زیاد سازمان یافته و منسجم باقی می مانند.

با احساسات بازی کنید

شما می خواهید استراتژی بازاریابی محتوایی خود را با احساسات مناسب تزریق کنید تا داستانهای خود را تقویت کرده و آنها را برای مخاطبان مورد نظر جذاب تر کند. یک آژانس مسافرتی ممکن است داستانهای خود را به سمت ارزش احساسی مقاصد تفریحی احتمالی سوق دهد و به بازدیدکنندگان بالقوه آرامش کوه ها یا تجربیات دوران کودکی دلپذیر آنها در ساحل را یادآوری کند.

این احساسات نه تنها ارتباطی بین تجارت شما و مخاطبان ایجاد می کند ، بلکه شما را از حقایق فاحش صنعت شما متمایز می کند تا تصویر یک انسان نسبی ، قهرمان دوست داشتنی داستان شما را بسازد.

مثل یک انسان صحبت کنید

تماشاگران از یک مایل دورتر می توانند بوی یک داستان غیر صادق را حس کنند ، بنابراین مطمئن شوید که داستان شما تمام اجزای یک داستان معتبر را دارد. برخی از نکات مهم که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

وقتی صحبت می کنید بنویسید - آنچه را که با صدای بلند نوشته اید بخوانید و اگر چیزی نیست که در مکالمه می گفتید ، روی آن کار کنید تا انجام شود.
انقباضات دوستانه هستند - شما بیشتر از آنچه که هستید ، نزدیک به نظر می رسید ، آنها بیشتر از آنها هستند و غیره.
قوانین را می توان نقض کرد - و این در مورد قوانین گرامری صدق می کند - و گاهی اوقات نوشتن شما برای آن بهتر به نظر می رسد!

آراستن کنید ، اما کم ندهید.

در حالی که ممکن است وسوسه کننده باشد که داستانهای بازاریابی محتوایی خود را سرگرم کننده تر کنید ، اما "کرک" بی مورد در اکثر مطالب شما جایی ندارد. منظور از پست های رسانه های اجتماعی کوتاه و پهن و بدون از دست دادن تأثیر است و حتی پست های وبلاگ باید دارای یک نکته مشخص باشند که شما در جزئیات قریب به اتفاق آن را مد نظر قرار ندهید.

سوالاتی را که برای کمک به شما در ایجاد چارچوبی برای داستان خود مطرح کردیم ، به خاطر بسپارید. اگر نمی توانید تا انتهای مقاله یا پست به آنها پاسخ دهید ، به نوعی در این راه گم شده اید. این بدان معناست که زمان آن رسیده است که عقب نشینی کرده ، مطالب نامربوط را بیرون بیاورید و دوباره موضوع را باز پس بگیرید.

با در نظر گرفتن آخرین بازی

هر قصه گو خوب می داند چگونه مخاطب را به سمت ایده اصلی پشت داستان هدایت کند ، و این بدان دلیل است که یکی از قوانین طلایی این است که آن را ببافید در حالی که همیشه نتیجه را در خط مقدم نگه می دارید.

این همان مفهومی است که هنگام اجرای یک مسیر در ذهن داشته باشید یا بدانید که با دنبال کردن قطعنامه سال نو چه چیزی را می خواهید به دست آورید.

با توجه به بازی نهایی خود همیشه در ذهن ، می توانید خط داستانی خود را طوری شکل دهید که به طور یکپارچه به این نتیجه برسید ، که به نوبه خود تجربه بسیار روان تری را برای مخاطبان مورد نظر شما ایجاد می کند.

داستان شما ممکن است شامل شوالیه هایی با زره درخشان یا فرارهای جسورانه از هیولاهای اسطوره ای نباشد ، اما می توانید آنها را به همان اندازه در نظر خوانندگان خاص خود جذاب کنید.


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۰:۵۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.