اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بهترین ساعت هوشمند برند شیائومی با قابلیت مکالمه

ردمی واچ جدیدترین پوشیدنی مقرون به صرفه شیائومی است. Redmi Watch که با قیمت نسبتاً پایینی حدود 55 دلار عرضه می شود ، دارای ویژگی های ردیابی تناسب اندام مانند مانیتور ضربان قلب ، ردیاب خواب و GPS است که همگی در بدنه ای سنتی و مقاوم در برابر آب مقاوم هستند. بیایید ببینیم عملکرد آن چقدر خوب است.

بررسی Xiaomi Redmi Watch

طراحی ساعت شیائومی ردمی واچ

Redmi Watch in ivory یک ساعت هوشمند شیائومی با ظاهر زیبا و یکی از شیک ترین پوشیدنی های این دسته قیمت است. هم بدنه ساعت و هم بند دارای سایه ای کاملاً تیره از رنگ سفید با جلوه مات مطابق با آن است که خیره کننده به نظر می رسد.


این ساعت همچنین در رنگ مشکی با انتخاب رنگ بند مشکی یا زیتونی یا آبی با بند آبی متناسب موجود است ، اما هیچ کدام به اندازه نسخه عاج قابل توجه به نظر نمی رسند. با این حال ، از آنجا که رنگ عاج بسیار چشمگیر است ، ممکن است همیشه با گروه شما مطابقت نداشته باشد ، در این صورت شما ممکن است رنگهای کم رنگ ترجیح دهید.

من نمی توانم طراحی Redmi Watch را بدون شناختن فیل عاج در اتاق ، که شباهت زیادی به اپل واچ دارد ، مطرح کنم. در حالی که تقریباً هیچ جزئیاتی یکسان نیست ، تصویر کلی هنوز به طرز چشمگیری مشابه است و از فاصله دور ، شما می توانید تفاوت را تشخیص دهید. اما من فکر می کنم نکته این است.

با این حال ، Redmi Watch دارای عناصر طراحی خوب زیادی است. این بند از یک طرح سگک ساده استفاده می کند که نسبت به روش سنجاق زدن در تمام نوارهای ورزشی موجود کمتر سخت گیر است. نکته ای که تقریباً بدون درز وصل می شود این است که بند بدون هیچ گونه لبه قابل مشاهده و یا نشانه ای از بیرون که قابل جدا شدن است ، به ساعت متصل می شود.

اگر احساس می کنید آنها را حذف کرده اید ، باید دکمه را در قسمت زیر فشار دهید و بکشید. گفتن این کار راحت تر از انجام دادن آن است اما با کمی تمرین ، می توانید آن را بدون تلاش زیاد حذف کنید. اتصال مجدد بند باعث ایجاد یک ضربه محکم کننده رضایت بخش می شود.

با بازگشت به ساعت هوشمند ، بدنه اصلی دارای دو طرف صاف و یک دکمه بزرگ در سمت راست است. این دکمه به احتمال زیاد از پلاستیک ساخته شده است ، اما تناسب و سطح آن شبیه فلز است و با لبه های پله ای صیقلی کامل شده است. همچنین روی مدل عاج یک رنگ طلایی مرتب دارد.

صفحه نمایش با یک شیشه 2.5D پوشانده شده است که به آرامی در اطراف لبه ها خم می شود. با وجود ویژگی ساده ، شیشه خمیده باعث می شود ساعت کمی برتر به نظر برسد.

پشت ساعت دارای یک برجستگی کوچک با سنسور نوری برای نظارت بر ضربان قلب است. در زیر دو نقطه تماس شارژر pogo pin وجود دارد.

با عرض 34 میلی متر و قطر 48 میلی متر ، Redmi Watch نه بزرگ است و نه اندازه بزرگتری در دسترس است. برای اکثر مردم ، این اندازه به احتمال زیاد مناسب خواهد بود ، اما اگر مچ دست بزرگتری دارید یا فقط ساعت های بزرگ را ترجیح می دهید ، در اینجا شانس ندارید.

ردمی واچ تا 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است. این بدان معناست که می توانید از ساعت زیر آب در استخر استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید.

به طور کلی ، ساعت Redmi ساده اما زیبا است. این ماده از هیچ گونه مواد فانتزی ساخته نشده است اما همچنان ظاهر مفاصل شما را بسیار زیبا نشان می دهد و در عین حال شبیه چیزی است که هزینه بسیار بیشتری دارد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی

Redmi Watch دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 از نوع IPS LCD است. از آنجا که صفحه نمایش مربع شکل است ، تمام سطح جلوی صفحه ساعت را زیر شیشه نمی گیرد و حاشیه های مشکی در بالا و پایین باقی می ماند و حاشیه پایینی کمی ضخیم تر است.

صفحه نمایش همچنین فاقد گوشه های خمیده است ، اگرچه نرم افزار اغلب این امر را با خم شدن عناصر UI در گوشه ها جبران می کند.

معمولاً صفحه نمایش که تمام سطح جلویی را اشغال نمی کند مشکلی نیست. تنها زمانی که کمی ناراحت کننده است زمانی است که صفحه ساعت رنگی روشن دارید و در چهار طرف آن حاشیه های تراکم قابل ملاحظه ای وجود دارد.

کیفیت صفحه نمایش نسبت به قیمت آن مناسب است. با این حال ، رنگها آنطور که باید پر جنب و جوش نیستند و این معمولاً هنگامی که یک صفحه ساعت جدید تنظیم می کنید قابل مشاهده است و به خوبی مانند برنامه تلفن ظاهر نمی شود.

زاویه دید نیز مانند پنل های OLED خوب نیست اما با این وجود هنوز هم مناسب است. کنتراست متوسط و سطوح مشکی بالا نیز معمولی در پنل های LCD است و این بدان معناست که صفحه ساعت با پس زمینه سیاه کاملاً با حاشیه های سیاه ترکیب نمی شود ، به ویژه در سطوح روشنایی بالاتر.

سطح روشنایی صفحه نمایش متوسط است اما در خارج از خانه زیر نور خورشید قابل مشاهده است ، بنابراین مشکلی نیست. صفحه نمایش از تنظیم خودکار روشنایی پشتیبانی می کند و حتی می توانید سنسور نور را در قاب بالای صفحه نمایش تشخیص دهید.

مشکل اصلی صفحه نمایش در حال حاضر عدم وجود حالت همیشه روشن است. این ساعت همچنین در صورت خاموش بودن صفحه نمایش ، صفحه لمسی را خاموش می کند ، به این معنی که با ضربه زدن روی صفحه نمی توانید ساعت را بیدار کنید. این بدان معناست که یا باید حرکت را برای بیداری انجام دهید یا دکمه کناری را برای روشن کردن صفحه نمایش فشار دهید.

نرم افزار و رابط کاربری

Redmi Watch دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای حرکت است. از صفحه اصلی صفحه ساعت ، می توانید برای دسترسی به اعلان های اخیر خود صفحه را به سمت پایین بکشید و برای دسترسی به نوعی از مرکز کنترل با برخی دکمه های دسترسی سریع ، صفحه را به سمت بالا بکشید.

کشیدن صفحه به پهلو روی صفحه اصلی به شما امکان می دهد از طریق مانیتور ضربان قلب ، ردیاب خواب ، آب و هوا ، مانیتور فعالیت و پخش کننده موسیقی دوچرخه سواری کنید.

با فشردن دکمه های جانبی ، راه انداز «برنامه» باز می شود ، جایی که می توانید به تمام عملکردهای ساعت دسترسی داشته باشید. گذشته از موارد ذکر شده در بالا ، می توانید مواردی مانند تمرینات تنفسی ، قطب نما ، فشارسنج ، زنگ ساعت ، شمارش معکوس ، کرونومتر ، چراغ قوه (صفحه سفید می شود) و تلفن من را پیدا کنید (باعث می شود تلفن همراه شما در صورت وصل بودن زنگ بخورد).

حرکت از طریق رابط کاربری با ضربه های ساده و حرکت تند به عقب انجام می شود و دکمه کناری همیشه شما را به صفحه ساعت می برد.

رابط کاربری بسیار روان نیست و در بیشتر مواقع حتی به نظر نمی رسد که هیچ حرکت متحرک یا پیمایش وجود داشته باشد ، زیرا فقط بین لیست فعلی و بعدی اقلام جلو و عقب می شود. با این حال ، رابط کاربری نسبتاً سریع و پاسخگو است ، بنابراین استفاده از آن مانند برخی از گروه های تناسب اندام کار سختی نیست.

همانطور که انتظار دارید ، می توانید اعلان های تلفن خود را روی ساعت نشان دهید. قبل از مشاهده برنامه ها ، باید به صورت دستی فعال کنید که کدام برنامه ها می توانند اعلان ها را ارسال کنند. همانطور که در اکثر این پیاده سازی ها مشاهده می کنیم ، Redmi Watch اعلان هایی را از طریق تلفن دریافت می کند ، اما فقط یک خیابان یک طرفه است.

این بدان معنی است که اگر اعلان را با تلفن تعامل کنید یا رد کنید ، ساعت هیچ نظری در مورد آن ندارد. اعلان های روی ساعت باید به صورت دستی رد شوند.

همچنین ، از آنجا که هیچ برنامه ای در Redmi Watch وجود ندارد ، نمی توانید به جز خواندن آنها ، با هیچ یک از اعلان های موجود در خود ساعت ارتباط برقرار کنید.

در مورد برنامه ها ، Redmi Watch هیچ ادعایی در مورد ساعت هوشمند بودن خود ندارد ، بنابراین عدم وجود هر نوع پشتیبانی برنامه شخص ثالث در اینجا یک مشکل بزرگ نیست. اما در این نقطه قیمت ، این یک اشکال عمده نیست.

برای استفاده از ساعت ، باید برنامه Xiaomi Wear را در تلفن خود نصب کنید که در Android و iOS موجود است. این برنامه تمام وظایف ساعت را انجام می دهد و همچنین تمام داده های تناسب اندام شما را جمع آوری می کند.

شما می توانید تعداد قدم های خود ، کالری سوزانده شده ، سابقه تمرین ، ردیابی خواب ، ضربان قلب و همچنین مدت زمانی که ایستاده اید را پیگیری کنید. همچنین می توانید شروع تمرینات را از داخل برنامه انتخاب کنید.

برنامه Xiaomi Wear برنامه Xiaomi Wear برنامه Xiaomi Wear

برنامه Wear همچنین جایی است که می توانید صفحه های اضافی ساعت را در Redmi Watch نصب کنید. این منطقه ای است که شیائومی کارهای فوق العاده ای در آن انجام داده است زیرا Redmi Watch با ده ها و ده ها صفحه ساعت ارائه می شود.

هزاران گزینه فوق العاده در ظاهر وجود دارد و این به راحتی یکی از بهترین مجموعه های صفحه ساعت است که تا کنون در هر نوع پوشیدنی دیده ام.

چهره های تماشا چهره های تماشا چهره های تماشا چهره های تماشا

متأسفانه ، این ساعت می تواند تنها پنج عدد از آنها را در حافظه ذخیره کند ، که دو مورد از آنها را نمی توان حذف کرد ، بنابراین شما فقط سه اسلات سفارشی دارید.

برای اکثر مردم ، این ممکن است هنوز کافی باشد و هنگامی که فقط مایل به امتحان تمام صفحه های ساعت هستید ، Redmi Watch به شما امکان می دهد تا آنها را نصب کنید ، در حالی که قدیمی ترها را بی صدا در پس زمینه حذف می کنید نه اینکه به شما بگوید. دیگر نمی توانید بدون حذف نسخه های قدیمی ، دیگر نصب کنید.

این یک رویکرد خوب است و به شما امکان می دهد قبل از اینکه به طراحی دلخواه خود بپردازید ، مطابق میل خود مشغول شوید.

صفحه ساعت نیز می تواند از عوارض پشتیبانی کند. با این حال ، به نظر می رسد تنها یکی از دو صفحه ساعت دائمی می تواند این کار را انجام دهد. هیچ کدام از موارد دیگری که من امتحان کردم به من اجازه نداد که هر کدام از عوارض را تغییر دهم.

یکی از مشکلات اصلی تغییر ساعت ساعت این است که چقدر طول می کشد تا ساعت به ساعت منتقل شود. اکثر صفحه های ساعت زیر یک مگابایت هستند اما انتقال این یک مگابایت تقریبا 80 ثانیه طول می کشد. و در این مدت ، ساعت غیر قابل استفاده است.

با بازگشت به برنامه Xiaomi Wear ، متوجه شدم که بسیار خوب طراحی شده است و استفاده از آن آسان است. این برنامه از ویژگی های بیشتری نسبت به آنچه در اینجا دیده می شود پشتیبانی می کند ، اما با آنچه Redmi Watch پشتیبانی می کند محدود است.

ردیابی فعالیت

ردمی واچ یک ردیاب تناسب اندام اساسی است که می تواند تمرینات خاصی را ردیابی کرده و همچنین موارد حیاتی اولیه را پیگیری کند.

با شروع تمرینات ، Redmi Watch می تواند برای ردیابی دویدن در فضای باز ، دویدن روی تردمیل ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، پیاده روی ، پیاده روی ، دویدن در مسیرهای پیاده روی ، شنا در استخر ، شنا در آبهای آزاد ، کریکت و آزاد استفاده شود. علاوه بر شمارش خودکار مراحل ، ساعت نمی تواند تمرین را تشخیص دهد ، بنابراین باید آن را به صورت دستی فعال کنید.

کمک به ردیابی در فضای باز GPS داخلی است. اتصال GPS در آسمان باز حدود 30 ثانیه طول می کشد ، اما پس از وصل شدن قفل می ماند مگر اینکه داخل خانه حرکت کنید.

 

منبع

https://b2n.ir/r62817

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۶:۴۳:۰۴ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.