اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

ساعت Tank Must de Cartier 1977

کارتیه یک تانک برای مردم عرضه می کند ، دهه 70 را احیا می کند و با حرکت جدید خورشیدی آشنا می شود

تعداد کمی از مارک های ساعت مچی عقربه ای ظرافتی به رسمیت شناخته شده مانند کارتیه را نشان می دهند. مزون فرانسوی با داشتن ساعت هایی به همان اندازه که در بین مردان در بین زنان محبوب است و سبک های ظریفی که خطوط ظریف بین جواهرات ، ساعت و لوازم جانبی مد را در بر می گیرد ، با مخاطبان گسترده و قدردانی صحبت می کند.

امسال ، در تلاش برای گسترش این بحث و افزایش مخاطبان ، کارتیه یک فرمت جدید جالب از مجموعه مخازن کلاسیک و نمادین خود ، مخزن اولیه (Tank Must) را اضافه کرده است.

مجموعه Tank Must الهامات خود را در خط ساعت مشابه دهه 1970 ، با نام Les Must de Cartier ، که عمدتاً از ساعتهای ورمیل (نقره ای با روکش طلا) با صفحه های ساده و اغلب لاک زده روشن تشکیل شده بود ، می یابد.

این ساعتهای قدیمی برای ارائه سبک مجلل Cartier Tank به طبقه متوسط ​​و به طور فزاینده ای طراحی شده بودند ، و به سازنده فرانسوی ، به عنوان نام تجاری متعلق به آن ، به ویژه برای زنان کمک کرد. مجموعه امروزی Tank Must تقریباً همان هدف را با مجموعه ای متنوع از اندازه ها ، سبک ها و رنگ ها دنبال می کند.

مخزن کارتیه باید

Tank Must de Cartier 1977 با رنگ قرمز.

سری Must در زمان عرضه در Watches & Wonders 2021 شامل سه قسمت مجزا است: یک گروه سنتی ، یک سری جدید SolarBeat و یک سری لاک زده تحت تأثیر نوع قدیمی. ساعتهای گروه اول از نظر سبک نزدیک به تانک کلاسیک هستند ، دارای صفحه های الهام گرفته از آرت دکو و دارای حرکات کوارتز یا مکانیکی هستند.

محدوده اندازه از کوچک تا بزرگ برای نسخه های کوارتز ، که هر کدام با قاب الماس یا بدون آن موجود است و برای دستبند چرمی یا فولادی H-link انتخاب می شود ، در حالی که مدل Extra Large تنها نسخه ای است که شامل مکانیکال است جنبش. این نسخه همچنین تنها نسخه ای است که دارای پنجره تاریخ و صفحه داخلی گیلوچه است و آن را مجلل ترین نسخه از نسخه های بدون الماس می کند.

مجموعه بعدی ساعتهای مجموعه Tank Must گروه SolarBeat هستند که با حرکات فتوولتائیک Solarbeat متمایز می شوند. به گفته کارتیه ، این مدل ها دارای زیبایی ظاهری آرت دکو هستند اما همه آنها مجهز به یک حرکت کوارتز خورشیدی بدون درز و بدون درز هستند که عمر باتری را به مدت 16 سال افزایش می دهد.

استفاده از این فناوری قابل توجه است ، زیرا این اولین استفاده از یک حرکت خورشیدی توسط یک مارک اصلی سوئیسی غیر ورزشی و لوکس است. تا کنون ، چنین فناوری تقریباً منحصراً در محدوده قیمت زیر 1000 دلار و در ساعتهای ساخته شده توسط مارک های ژاپنی ، به ویژه Citizen ، Casio و گاهی Seiko ، یافت شده است.

سرانجام ، و مسلماً بیشترین جلب توجه مدلهای Tank Must ، گروهی از سه ساعت با صفحه های قرمز ، آبی و سبز است که به معروف ترین ساعتهای Les Must de Cartier در دهه 1970 باز می گردند.

این ساعت ها که دارای صفحه های روشن ، مینیمالیستی ، حرکات کوارتز ساده و شبح برجسته تانک با خطوط تمیز آن هستند ، فقط در اندازه "بزرگ" کارتیه موجود هستند.

استفاده منحصر به فرد از کوارتز در اینجا جالب است زیرا این سنت قدیمی توسط نام تجاری انجام می شود که به بهترین وجه با موضع گیری من در مورد نام تجاری چند سال پیش خلاصه می شود:

"در حقیقت ... دلیل استفاده کارتیه از حرکات کوارتز در این ساعت ها کاملاً واضح است: مخزن کارتیه نه به دلیل مکانیک های فوق العاده یا نوآورانه مشهور بود (و هست) ، بلکه بیشتر به دلیل طرحی که آن را به ساعت تبدیل کرده است مردم به عنوان لوازم جانبی خود می خواهند

اندی وارهول تا حدی گفت: "من ساعت تانکی نمی پوشم تا زمان را بگویم. در واقع ، من حتی آن را نمی پیچم. من یک تانک می پوشم زیرا ساعت استفاده از آن است! ”من فقط می توانم تصور کنم که بسیاری دیگر از مردم این احساس را داشتند و کارتیه به اندازه کافی باهوش بود که محصول را بر این اساس تنظیم کند.”

اما آنچه از استفاده منحصر به فرد کوارتز مهمتر است ، ستایش گسترده ای است که مدلهای صفحه لاک دار تا کنون از جامعه ساعت و مطبوعات دیده اند. چندی پیش بود که بسیاری از منتقدان به خاطر استفاده از کیف های ارزان تر ، حرکات کوارتز و سبک های ساده تر ، مجموعه قدیمی Les Must را "تاسف بار" نامیدند. استقبال از این نسخه های جدید ، شاید نشانه ای از دور شدن از علاقه منحصراً به حرکات مکانیکی و درک بیشتر انواع حرکات و سبک های زیباشناختی باشد.

قیمت کل مجموعه Cartier Tank Must هنوز به طور کامل در حال بسته شدن است ، اگرچه با تولید و توزیع منظم در ماه سپتامبر آغاز می شود و مارک تجاری به عنوان محدوده جدید خود در بازار عرضه می شود ، قیمت ها به احتمال زیاد در خطوط فعلی Tank Solo قرار خواهد گرفت. سری ، از اواسط 2000 دلار تا 4000 دلار برای مدلهای بدون الماس.

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۷:۱۳ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.