اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

نکات آموزش برنامه موبایل

آمار نشان می دهد که بیش از 57٪ از کل ترافیک آنلاین در ایالات متحده از طریق دستگاه های تلفن همراه و 52٪ از کل جستجوها در سراسر جهان انجام می شود.

 

 

 

برای پاسخگویی به نیازهای فزاینده کاربران تلفن همراه ، Google در سال 2018 نمایهMobile-First را ارائه داد. این بدان معناست که اکنون هنگام نمایه سازی و رتبه بندی وب سایت ، نسخه موبایل یک وب سایت را مرور می کند و نسخه موبایل را در نتایج جستجو نمایش می دهد.

 

 

 

از نظر SEO ، پاسخگویی سایت شما در برابر دستگاه های تلفن همراه ممکن است به چندین روش بر عملکرد شما در Google تأثیر بگذارد.

 

 

 

طراحی وب پاسخگو یک تجربه کاربری روان را ایجاد می کند ، به این معنی که محتوای سایت شما با صفحه ها و دستگاه های مختلف سازگار است. همه چیز در مورد قابلیت استفاده است ، که یک مولفه مهم در بسیاری از عوامل رتبه بندی 200+ Google است.

 

 

 

این امر مستلزم این است که طراحان به طور مداوم رویکرد خود را بر روی طراحی سایت هایی متمرکز کنند که تجربیات کاربر سریع و روان را در چندین دستگاه ارائه دهد.

 

 

 

به طور مثال سایتی مانند سایت سئو شتاب که در زمینه طراحی سایت کار می کند صفحات بسایر خوبی در رابطه با موبایل فرندلی دارد. اگر شما به صفحه طراحی سایت در ساری مراجعه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

 

 

 

در این صفحه شما المانهای جذاب و زیبا در یک لندینگ پیچ عالی را خواهید دید.

 

 

 

از طریق Google Analytics رفتار و تنظیمات مخاطب خود را مشاهده کنید. شما باید بدانید که آنها معمولاً از چه دستگاه هایی استفاده می کنند ، با چه نوع محتوایی تعامل دارند و چگونه انواع مختلفی از محتوا را مصرف می کنند. این تنها راه ایجاد یک سایت کاملاً پاسخگو است که نیازها و انتظارات آنها را برآورده کند.درک هدف جستجو کلید موفقیت در سئو است

 

 

 

وقتی نوبت به استراتژی SEO شما می رسد ، کلمات کلیدی بسیار حیاتی هستند. آنها نمایانگر موضوعات و ایده هایی هستند که محتوای شما پیرامون آنها ایجاد می شود. با این حال ، روش بهینه سازی محتوای خود برای کلمات کلیدی تغییر کرده است. موتورهای جستجو دیگر روی عبارات جستجوی دقیقاً منطبق تمرکز نمی کنند. درعوض ، آنها سعی می کنند هدف هر پرسش جستجو را بفهمند - و اینکه چه نوع نتایج جستجو را انتظار دارند ببینند.

 

 

 

قصد کاربر چندین نوع دارد. اگر کسی به دنبال اطلاعات است ، سeriesالات وی معمولاً مکالمه ای است. دیگران مایل به بازدید از فروشگاه های فیزیکی یا رستوران ها به دنبال محل کسب و کار خود هستند. افراد همچنین به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی انجام کاری یا خرید محلی بصورت آنلاین هستند.

 

 

 

هدف یک بازاریاب این است که هر کلمه کلیدی را با هدف کاربر مناسب و بهینه سازی صفحات ، ترافیک وب سایت واجد شرایط را که احتمال تبدیل شدن دارد ، مطابقت دهد. طراحی وب برای سئو همچنین باید این مراحل متعدد قصد کاربر را برطرف کند.

 

 

 

از کنسول جستجوی گوگل و سایر داده های کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجو که اغلب به سایت شما منجر می شوند و در نتیجه متداول ترین اهداف بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. طراحی سایت شما باید کاربر پسند و بصری باشد ، و محتوای با کیفیت و تجربیات را در هر مرحله از سفر مشتری مستقیماً مطابق با قصد ورود به آنجا ارائه دهد.

 

 

 

این معیارهای تجربه کاربری بهتر مانند نرخ گزاف گویی و زمان ساکن و رتبه بندی قوی تر را به همراه خواهد داشت.


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۴:۵۸:۳۶ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.