اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

کیف مردانه لوازم جانبی داغ است


این مینی کیف ها که روی شانه یا بدن متقاطع پوشیده شده اند ، در تابستان امسال مد هستند. انسان نمی تواند به تنهایی با کیسه حمل کالای Strand زندگی کند. ”گفت جاش پسکوویتز ، مدیر مد مردان برای Moda Operandi. و جیب زدن به تلفن های همراه ، کابل ها و AirPods به خصوص در تابستان شروع به کار می کند.

وارد کیف انسان ریزه اندام شوید ، اما آن را "لعنت" (یک بندبان از "کیف پول مرد") صدا نکنید. آقای پسکوویتز گفت: "این یک نسخه مد از کیف است که ایندیانا جونز زیر کت چرمی خود پوشید."


بالنسیاگا
این کیسه پیام رسان سایز کوچک که به اندازه کافی مناسب پاسپورت ، تلفن و کیف پول نازک است ، در حالی که از سالن فرودگاه عبور می کنید ، جیب شما را آزاد می کند.

سفید رنگ
اگر رنگ قرمز ماشین آتش نشانی به اندازه کافی روشن نباشد ، hypebeast ها از بند صنعتی که با آرم این برند تزئین شده است قدردانی می کنند.

موجی
ساخته شده از پلی استر با دوام ، این کیف پول بادی ارزان قیمت دارای مارک صفر و سبک حداقل مانند همه محصولات Muji است.

استودیو آکنه
با چرم دوخته شده ، بند گره خورده و قلاب مغناطیسی ، این تقریباً به اندازه مینی کیف مرد است.

A.P.C.
این کیف بوم هیبریدی از یک کیف متقاطع و یک بسته فنی است ، دارای دو جیب زیپ است و می توان آن را روی لگن یا از طریق شانه پوشید.

بلو دوفو
این دستمال کاغذی و کیف اصلاح شده چرمی که توسط صنعتگران فرانسوی ساخته شده است ، بسته به روحیه شما می تواند روی شانه یا بدن قرار بگیرد.

 

منبع

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۵:۵۹:۲۸ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.