اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

چه کسی بهترین ساعت هوشمند جهان را می سازد


برنامه ریزی بازاریابی علی اکبراسلام

مانند دامنه GTS ، شما همچنان ردیابی استرس ، SpO2 و نظارت بر ضربان قلب را دارید.در بررسی عمیق ما ، ارزش پول و عملکرد Bip U Pro تحت تأثیر قرار گرفتیم - احساس عمومی ارزان بودن تنها دلیل انتخاب گزینه برتر GTS 2 Mini است.Active 2 در مقایسه با Galaxy Watch 3 کوچکتر و ارزان تر است - و با یک بند سیلیکونی برای کاربران اسپرت کاملا طبیعی است.با گزینه های سایز 40 و 44 میلی متر ، برای اکثر مچ ها مناسب است و هر دو دارای نمایشگرهای درجه یک معمولی هستند.

10 ساعت هوشمند برتر کدامند؟

در جلو و ردیابی ورزشی و ردیابی تناسب اندام ، با ضربان قلب نوری در هواپیما ، GPS داخلی و یک مربی جدید برای کمک به شما در حرکت سریعتر و ساعتهای سریعتر ، این حالت بیشتر است. Samsung Galaxy Watch Active 2 اکنون دارای قابلیت تشخیص سقوط ، حداکثر VO2 ، دویدن مربی و پویایی در حال اجرا است.سری 6 کاملاً بهترین اپل واچ است که دارای بیشترین ویژگی ها و فناوری پیشرفته سلامتی است.این اولین حسگر SpO2 است تا میزان اشباع اکسیژن خون را تحت نظر داشته باشد و ECG را برای بررسی ریتم قلب شما در مورد احتمال بروز Afib حفظ می کند.

بهترین ساعتهای لوکس کدامند

در جای دیگر ، همین داستان است و از سری 5 نیز ارتقا جزئی یافته است.فروشگاه App با پیشنهادات شخص ثالث شلوغ است و اگر کاری که Apple Watch انجام نمی دهد ، معمولاً برنامه ای برای آن وجود دارد. اپل 18 ساعت قول می دهد ، اما ما حدود 36 ساعت را پیدا کردیم. اما از خود بپرسید که چقدر به SpO2 و ECG اهمیت می دهید. با بدن و سلامتی خود

10 ساعت هوشمند برتر جهان

Fitbit تمرکز خود را بیشتر روی Fitbit Premium قرار داده است ، بنابراین مشترکین خدمات 79.تعداد کمی از دستگاه ها هستند که شما را قادر به کنترل این مقدار داده در مورد بدن خود کنند ، و این شاید دستگاهی مناسب برای این اوضاع همه گیر باشد - اما موارد قابل توجهی وجود دارد.Fitbit Sense یک ساعت هوشمند شگفت انگیز نیست.

با به روزرسانی متوسط ​​Fitbit Versa 2 ، نسخه 3 اکنون کمانچه دوم ساعت سلامتی Fitbit Sense را بازی می کند.اگر مثل Apple Watch SE نباشید ، اطلاعات زیادی در مورد ECG و Afib ، استرس و دمای بدن نمی خواهید. همچنین شارژ سریع بسیار خوبی دارد که می تواند در مدت زمان 10 دقیقه به یک روز دوام بیاورد.و هنوز یک هفته عمر باتری دارید که واقعاً عالی است و همچنین از بهترین ویژگیهای اصلی ردیابی تناسب اندام Fitbit بهره مند می شوید.

این به معنی نظارت درجه یک روی خواب با یک نمره خواب تنها ، تشخیص تمرین و انبوه مشخصات ورزشی است. ما این تجربه را مفید نمی دانیم ، اما اگر شما منظم با کنترل خانه هوشمند هستید ، ممکن است جذاب باشد.

این سیستم عامل Lite را به جای Google Wear OS اجرا می کند ، اما یک ساعت هوشمند واقعاً با برخی از ویژگی های تناسب اندام و سلامتی بسیار هوشمند است که به ویژه برای کاربران تلفن های هوشمند Android توصیه می شود.39 اینچی AMOLED روشن و واضح است و شما دارای یک دسته پروفایل ورزشی از جمله شنا (به لطف مقاومت در برابر آب 5ATM) ، دوچرخه سواری و یک تجربه دویدن عالی هستید.و این بدان دلیل است که GT2e در واقع برای رانندگان بسیار خوب است ، به لطف تعداد زیادی معیار اندازه گیری ، صفحه نمایش واضح و Firstbeat’s VO2 Max و آمار بازیابی.عمر باتری در 14 روز عالی است ، دقت ضربان قلب در سطح متوسط ​​خوب است و تمرینات در برنامه به خوبی پیگیری می شوند. برای کاربران iOS این برنامه کمی پخته و لخت احساس می کند و ما با احتیاط ادامه می دهیم.

و اکنون سرانجام Huawei Watch GT2e در واقع با قیمت 160 دلار در آمازون ایالات متحده لیست شده است - که این امر خرید خوبی را با این قیمت می کند.دو به قیمت یک در اینجا ، زیرا جفت ساعت های هوشمند Xiaomi هنوز نسخه رسمی ایالات متحده را دریافت نمی کنند ، اما آنها یک پیشنهاد عالی هستند ، با ویژگی های برتر ورزشی با قیمت عالی. این نوع ردیابی ورزشی نیست که با Garmin یا Apple Watch رقابت کند ، اما در این قیمت بسیار چشمگیر است.

این بدان معناست که Amazfit GTR 2e و Amazfit Bip U هنوز هم بهترین گزینه برای خریداران آمریکایی است.داشتن یک جعبه تیتانیوم و دو گزینه بند در جعبه (چرم و سیلیکون) برای ایجاد حس وزن و ممتاز که واقعاً برخی از کلاس ها را ترشح می کند - ترکیب می کند و از لحاظ سبک آن را با Galaxy Watch 3 در همان جا قرار می دهد.

در دسترس بودن در ایالات متحده هنوز ناچیز است ، اما از طریق فروشندگان در دسترس است.Oppo Watch ما را غافلگیر کرده است ، نه تنها با داشتن یک اولین بازی جذاب و شایسته از Oppo ، بلکه همچنین یک نفس تازه برای Wear OS دارد.بله این یک کلون شرم آور اپل واچ است ، اما اگر فراتر از طراحی نگاه کنید چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. این یک تجربه پوشیدنی بسیار بهتر را فراهم می کند ، با تعادل بهتر ویژگی های اصلی ، از جمله ردیابی تناسب اندام.ساعت Oppo در اندازه های 41 و 46 میلی متر ارائه می شود که دستگاه بزرگتر LTE و باتری طولانی تر اضافه می کند.

این ویژگی از GPS ، ردیابی شنا و بسیاری از حالت های تمرینی برخوردار است ، اگرچه باز هم ، داده های ضربان قلب خیلی دقیق نبودند ، بنابراین یکی از ورزشکاران جدی نیست.با قیمت 229 پوند برای آنچه که ارائه می دهد گران است و بهترین گزینه برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی است که به اپل واچ چشم دوخته اند اما می خواهند آن را در خانواده Google نگه دارند.اکنون مجموعه ای از ساعت های هوشمند فوق العاده با ویژگی های سلامتی بزرگ مانند Apple Watch Series 6 ، Samsung Galaxy Watch 3 و Fitbit Sense وجود دارد که همراه با ECG ، نظارت بر اکسیژن خون و حتی تشخیص استرس هستند.

برخی گزینه های بودجه عالی نیز وجود دارد ، با GPS و ویژگی های مناسب پیگیری بهداشتی و ورزشی با کمتر از 100 پوند.

Venu 2 عمر باتری زیادی دارد و تمرکز زیادی روی ردیابی و سلامتی ورزش دارد.با این حال ، قبل از خرید تست کامل و عمیق را بخوانید تا مطمئن شوید دستگاه مناسبی را برای نیاز خود تهیه می کنید.Apple Watch SE جدید به سری 6 پیوست و اولین سری از ساعت های هوشمند اپل از سری 1 است - و شاید فقط مورد علاقه ما باشد.مطمئناً مقرون به صرفه تر است اما فکر نکنید که این یک ساعت ارزان اپل است.99 پوند در دسترس است اما اکنون به نظر می رسد با توجه به شکل قدیمی و پیری داخلی ، سازش ضعیفی باشد - این بدان معناست که احتمالاً در به روزرسانی های watchOS آینده از دست خواهد رفت.

همه مواردی که باعث می شود ساعت هوشمند اپل واچ ساعت هوشمند مورد استفاده ما را روز به روز استفاده کند ، دارید.اگر در مورد ویژگی های سطح بالای سلامتی اذیت نیستید ، Apple Watch SE بسیار توصیه می شود.با این حال ، شایعاتی در مورد Galaxy Watch 4 با تغییر سیستم عامل در افق دیده می شود که می تواند Watch 3 را خیلی زود منسوخ کند.

این در اندازه های مورد 41 و 45 میلی متر است ، بنابراین باید چیزی مناسب همه باشد.هر دو اندازه از نمایشگرهای AMOLED استفاده می کنند که سیستم عامل پر جنب و جوش Tizen را نشان می دهد.با این حال ، 45 میلی متر در تیتانیوم مشکی عرضه می شود و 41 میلی متر نیز از گزینه Mystic Bronze برخوردار است.این ساعت هوشمند کلاسیک است و حاشیه چرخان با کلیک مکانیکی دلپذیر خود برای کنترل سیستم منو بازگشته است.به روزرسانی های اصلی عبارتند از: نوار قلب و فشار خون (که هر دو اکنون در ایالات متحده و اروپا موجود است) و یک سنسور SpO2 برای ردیابی اکسیژن خون.

با استفاده "معمولی" دو روز عمر باتری خواهید داشت ، اما حیف است که سیستم عامل تایزن نتواند باتری یک هفته ای که در Huawei Watch GT2e و Amazfit GTS 2 دیده ایم را جمع کند.برخی از اشتباهات را در دستگاه اندازه گیری ضربان قلب پیدا کردیم ، اما با ردیابی شنا و بسیاری از معیارهای در حال اجرا تحت تأثیر قرار گرفتیم.HIIT به طور خاص ، با حالت های ویژه برای جلسات EMOM و AMRAP ، افزایش یافته است و همچنین تکرارها را در تمرینات قدرتی هدایت شده ردیابی می کند.صفحه براق با وضوح 416 4 416 (Venu 2S دارای 360) 360 است) افرادی که توسط اپل واچ وسوسه می شوند را به خود جلب می کند ، اما Venu 2 بیش از یک هفته عمر باتری و یک سری معیارهای پیشرفته بهداشتی از جمله گاو نبض را ارائه می دهد.

در Venu 2 حدود 10 روز در حالت ساعت هوشمند (با همیشه روشن بودن صفحه و خاموش بودن نبض) ، 7 ساعت هنگام استفاده از ردیابی GPS و پخش موسیقی و 19 ساعت عمر باتری GPS خواهید داشت.ردیابی استرس فوری و مفید احساس می شد ، و ما می توانستیم احساسات استرس زا را مشاهده کنیم که ردیابی زمان واقعی را افزایش می دهند.هر چند همه گلگون نیست.

توصیه می شودسپس Amazfit GTS 2e وجود دارد که صفحه بزرگتر را به علاوه دو برابر عمر باتری حفظ می کند و یک سنسور دما را به آن اضافه می کند.این امر باعث می شود GTS 2 Mini ، که مانند سه خرس ساعت هوشمند است ، همه چیز را درست انجام دهد.

این سبک است ، به خوبی ساخته شده است و واقعاً به عنوان ساعت ورزشی عمل می کند.ما در بررسی خود به عنوان "نقطه شیرین" با تمام ویژگی ها ، صفحه نمایش خوب و قیمت کشنده توصیف کردیم.اینجاست که دستگاه هایی مانند Versa 3 ، Sense و Apple Watch SE برچسب های قیمت خود را توجیه می کنند.همچنین یک کلمه در مورد GTR 2.

اگر هدف شما ارزش پول است ، Amazfit Bip U Pro بهترین نتیجه ای است که می گیرد.اگر هیچ یک از آنها علاقه ای به شما ندارند ، می توانید با انتخاب Bip U استاندارد ، حتی در هزینه های بیشتری صرفه جویی کنید.


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۵:۴۱:۴۴ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.