اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

اهداف استراتزی بازاریابی

1. اهداف خود را مشخص کنید
اهداف مهمترین قسمت برنامه شماست. اگر تحقیق خود را به پایان رسانده اید ، باید بتوانید نقاط ضعف و زمینه های خود را شناسایی کنید.

تنظیم اهداف کمی و کیفی پیرامون این نتایج و همچنین توسعه KPI ضروری خواهد بود. اگر متوجه شوید که برخی از استراتژی ها بهتر از سایر راهکارها عمل می کنند ، به شما کمک می کنند تا یک مسیر روشن تعیین کنید ، ROI بازاریابی خود را درک کنید و تاکتیک های خود را در طول سال هدایت کنید.

اهداف استراتژی یک بازرایابی خوب باید قابل دستیابی باشند ، اما آسان نیستند. شما می خواهید مطمئن شوید که در حال تیراندازی برای ستاره ها هستید بدون اینکه سرانجام ناامید و گیج شوید.

2. بدانید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند
اگر می خواهید بر رقابت خود غلبه کنید و ارزش شرکت خود را در بازار تثبیت کنید ، دانستن پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) و بازاریابی USP بسیار مهم است.

USP شما با مارک و محتوای شما ارتباط نزدیک دارد زیرا این کانالها کانالهای ارتباطی USP شما هستند. ارتباط اصلی است. USP خود را به وضوح مشخص کنید و این کار را اغلب انجام دهید - در وب سایت ، در ایمیل ها ، از طریق تبلیغات و غیره

برای راهنمایی در مورد ساخت USP خود ، به راهنمای نهایی یافتن پیشنهاد فروش بی نظیر خود مراجعه کنید.

3. مطمئن شوید که مارک قدرتمندی دارید
مارک تجاری می تواند سرگرم کننده باشد ، اما همچنین می تواند فریبنده باشد.

مارک تجاری می تواند یکی از قدرتمندترین دارایی های یک شرکت باشد و در صورت اجرای صحیح ، وفاداری مشتری را که آرزوی هر کسب و کاری است تشویق می کند. اما ثبات نام تجاری مهم است.

4. وب سایت خود را بهینه کنید
طراحی وب سایت در استان مازندران چیزی فراتر از یک صفحه اصلی زیبا است.

وب سایت شما اغلب اولین احساسی است که مشتریان بالقوه شما از شرکت شما می گیرند. این بدان معنی است که وب سایت شما باید بیش از زیبا باشد - باید شفاف و کاربردی باشد.

اگر سایت شما شلوغ باشد و پیمایش آن دشوار باشد ، به طور خودکار خریداران بالقوه خود را از دست خواهید داد. فقط به آخرین باری که به یک وب سایت ضعیف طراحی شده و نامرتب مراجعه کرده اید فکر کنید. آیا طولانی ماندی؟ برداشت مستقیم شما از آن شرکت چیست؟

به همین ترتیب ، اگر بازدید کنندگان شما نتوانند بفهمند چه چیزی را می فروشید یا چرا آن را می فروشید ، آنها آنجا را ترک می کنند. تنها کافیست یک کلیک کلیک کنید و آنها در ارائه دهنده بعدی فعال و فعال هستند. غالباً یک لینک مستقیم وجود دارد که اگر برخورد با وب سایت شما دشوار است ، بنابراین مسئولیت رسیدگی به آن برای شرکت شما دشوار است.

بنابراین در پیام های خود روشن باشید. اطمینان حاصل کنید که سایت شما مکانی است که مردم می خواهند در آن اقامت داشته باشند ، نه تنها به دلیل داشتن نگاه خوب ، بلکه همچنین به دلیل یافتن اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان به راحتی. یک دانش و روش کامل در پشت طراحی وب سایت وجود دارد از جمله اینکه کجا می توان دکمه ها را در صفحه قرار داد ، کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد ، چه رنگی احساسات خاصی را منتقل می کند ، و غیره

5- محتوای لگدکشی ایجاد کنید
اگر تا به حال چیزی در مورد بازاریابی ورودی یا محتوایی خوانده اید ، احتمالاً جمله بیش از حد “محتوا سلطان است” را شنیده اید.

اگرچه ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد ، اما وقتی صحبت از بازاریابی داخلی می شود ، مکانی عالی برای حضور در آن است. محتوا گوشتی است که خریداران را به خود جلب می کند. این همان چیزی است که گوگل از آن برای جستجوی کلمات کلیدی و جذب کاربران به سایت شما استفاده می کند و خریدار برای جمع آوری اطلاعات و دانش در مورد مشکل خود هنگام سفر خریدار از آن استفاده می کند.

محتوا کلمات نوشتاری است که برای بیان نام تجاری شما استفاده می شود از جمله:

نسخه وب سایت
صفحات فرود الصفحات
ارسال های وبلاگ
خبرنامه ها
پیام های ایمیل
پست های شبکه های اجتماعی


اما فقط داشتن محتوا مهم نیست بلکه محتوای با کیفیت و سازگار است. بازاریابی محتوا عبارت است از ارائه اطلاعات مفید به پایگاه مشتری شما. این در مورد اطلاع رسانی است تا فروش.

به این روش فکر کنید: اگر به صورت هفتگی محتوای وبلاگ هوشمند و تأمل برانگیزی بنویسید که به نوعی مشکلی را حل کند ، به یک س answersال پاسخ دهد یا به سادگی مخاطبان هدف شما را سرگرم کند ، به یک منبع اساسی برای آن خریداران بالقوه تبدیل خواهید شد. آنها بارها و بارها به سایت شما بازمی گردند زیرا شما به آنها خدمات رایگان می دهید ، در عین حال اعتماد ایجاد می کنید و به روش غیر سرزده اهرم برند را ایجاد می کنید.

و هنگامی که آن پیروان وفادار دریافتند که به محصولی که می فروشید نیاز دارند ، حدس بزنید چه کسی به احتمال زیاد آن را از آنها خریداری می کند؟ فهمیدی. آنها به سراغ شما ، شرکتی که به آنها اعتماد دارند خواهند رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مفهوم مهم ، به بررسی موفقیت آیا آینده سودمندی توسط Jay Baer ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و استراتژیست رسانه های اجتماعی و محتوا می پردازید.

بنابراین ، محتوای شما برای پرورش مشتری شما در طول سفر خریدار ضروری است. اما برای اینکه این کار را با موفقیت انجام دهید ، باید بدانید چه نوع محتوایی را چه زمانی استفاده کنید.

منبع خبر

https://bakhabarbash.kowsarblog.ir/


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۲:۵۱:۴۴ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (1)نظرات (1)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.