اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای داخلی

پیوندهای Nofollow
همچنین احتمالاً پیوندهایی دارید که برای سئو در وب سایت خود مهم نیستند. به عنوان مثال اگر برای مشتریان خود پیوند ورود دارید ، نمی خواهید مقدار پیوند را به صفحه ورود خود فاش کنید - لازم نیست که آن صفحه در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد.

شما قبلاً می توانستید با دادن یک برچسب nofollow از از دست رفتن مقدار پیوند به پیوندهای غیر مهم جلوگیری کنید. یک برچسب nofollow از Google می خواهد پیوند را دنبال نکند: بنابراین هیچ ارزش پیوندی از بین نمی رود. اکنون ممکن است فکر کنید: "من پیوندهای کم اهمیت را دنبال نمی کنم تا به مهمترین لینک های داخلی ارزش پیوند بیشتری بدهم." در حالی که این در گذشته کار می کرد ، گوگل هوشمندتر شده است. اکنون به نظر می رسد که مقدار پیوند برای آن پیوندهای nofollow به طور خودکار به سایر پیوندهای صفحه منتقل نمی شود. پیوند nofollow به عنوان پیوند محاسبه می شود و مقدار پیوند برای آن پیوند از بین می رود. بنابراین داشتن پیوندهای کمتر در یک صفحه به جای عدم دنبال کردن برخی از پیوندها ، منطقی تر است.

توجه داشته باشید که افزودن برچسب nofollow به معنای یافتن آن صفحات هدف در نتایج جستجوی Google نیست. اگر نمی خواهید صفحات یا پست ها در نتایج جستجو نشان داده شوند ، باید برچسب noindex نیز به آنها بدهید. برچسب noindex به این معنی است که Google نباید صفحه را رندر کند و نباید به محتوا جایی در فهرست Google بدهد تا در نتایج جستجو نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: چرا یک صفحه را noindex نمی کنیم یا پیوند را دنبال نمی کنیم؟ »

متن های لنگر
وقتی تصمیم گرفتید کدام پیوندها باید در یک صفحه قرار بگیرند و کدام صفحات باید ارزش پیوند را داشته باشند ، استفاده از متن لنگر مناسب مهم است. متن لنگر ، متن قابل کلیک است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند. به عنوان مثال ، متن لنگر دو پیوند داخلی در مثال زیر "طرح های پیوند" و "پیوندهای پولی" است:

متن های لنگر
متن لنگر حاوی پیوند را می توانید در این تصویر مشاهده کنید.
اگر لنگر متن را بیش از حد بهینه کنید ممکن است به وب سایت خود آسیب برسانید. و منظور ما از بهینه سازی بیش از حد ، پر کردن کلمات کلیدی است. پیش از این ، می توانستید به همه متن های لنگر یک کلمه کلیدی یکسان بدهید و Google باعث شد وب سایت شما برای آن کلمه کلیدی رتبه بالاتری داشته باشد. امروزه ، گوگل به اندازه کافی هوشمند است که می تواند بفهمد محتوای اطراف متن لنگر بیشتر از خود متن لنگر درباره مرتبط بودن یک کلمه کلیدی می گوید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که متن لنگر در نسخه شما طبیعی به نظر می رسد: استفاده از کلمات کلیدی خوب است اما دقیقاً همان کلمات کلیدی را به هر لنگر متن پیوند اضافه نکنید.


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۲۲:۴۵ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.