اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

با هوش مصنوعی از خرید و فروش مطالب در اینستاگرام خودداری کنید

طبق نظرسنجی ها ، روزانه بیش از 50 هزار جستجوی مواد مخدر در موتورهای جستجو انجام می شود و این باید کنترل شود. با افزایش خرید و فروش داروها از طریق شبکه های اجتماعی مختلف ، در نتیجه ، این فناوری جدید در اسرع وقت برای شناسایی فروشندگان مواد مخدر و جلوگیری از شیوع سو abuse مصرف مواد مخدر توسعه یافته و عملکردی استثنایی را به همراه خواهد داشت.

اینستاگرام و فیس بوک تصمیم گرفته اند با کمک هوش مصنوعی قابلیت های جدیدی را معرفی کنند. یکی از این ویژگی های جدید شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر در شبکه های اجتماعی خواهد بود. این روزها با گسترش شبکه های رسانه های اجتماعی و خرید و فروش مواد مخدر در اینستاگرام ، فروشندگان مواد مخدر نیز فرصت را غنیمت شمردند و در این منطقه برای فروش تصاویر ارسال کردند. هوش مصنوعی به زودی قادر به شناسایی تصاویر دارویی و در نتیجه تعیین عوامل خواهد بود.

همانطور که می دانید یکی از راه های انتشار محتوا و افزایش بازدید آن از طریق هشتگ ها خواهد بود ، بنابراین هوش مصنوعی همچنین می تواند محتوا را از طریق هشتگ ها کنترل کرده و داده های ارسال شده را رصد کند. در واقع ، این هوش مصنوعی قادر خواهد بود تمام صفحات مربوط به مواد مخدر را پیدا کرده و پس از شناسایی و ردیابی آن صفحات ، این صفحات را مسدود کند.

این تصمیم تأثیر زیادی در کاهش فروش خرده فروشی خواهد داشت. همچنین ردیابی دلالان و فروشندگان مواد از طریق اینستاگرام امکان پذیر است ، تا کارگزاران شناسایی و دستگیر شوند. در واقع ، با ارائه هوش مصنوعی متناسب با این ویژگی پیشرفته ، تمام محتوای مربوط به داروها بررسی و شناسایی می شوند.

هوش مصنوعی توسط یک تیم بحران مواد به نام Tech Together ارائه می شود و در گوگل و توییتر و همچنین اینستاگرام و فیس بوک در دسترس خواهد بود. این شرکت با همکاری شرکت های فناوری و کارشناسان دانشگاه آلاباما رویکردهای جدیدی را در زمینه هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.

منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰:۱۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.