اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بهترین کتابهای انگیزشی پرفروش

بسیاری از متفکران و نویسندگان حوزه روانشناسی سعی کرده اند با رویکرد علمی پیچیده ترین رفتارها را در مغز ما کشف کنند تا بتوانیم در مورد نحوه کار ذهن خود بیاموزیم. عادات ، رفتارها و افکار ما بهترین عواملی هستند که روانشناسان می توانند با مطالعه دقیق و هدفمند مغز ما رفتار آنها را توجیه کنند و می توانیم اطلاعات جامعی در مورد عملکردهای مغز خود براساس نتایج روانشناسی بدست آوریم.

برای دستیابی به موفقیت در زندگی ، باید مهارت های ذهنی خود را بیشتر بیاموزیم و عادت های موفقی را ایجاد کنیم تا متفکرانی باهوش باشیم که بتوانند سریع و هوشمندانه در مورد مسائل زندگی ما تصمیم بگیرند و ما برای هوشمندتر شدن راهی جز مطالعه روانشناسی نداریم.

 

قدرت عادت ساخته چارلز دهیگ

تقریباً هر کاری که در طول روز انجام می دهیم بر اساس عادت های گذشته ما است. اگر به طور جدی می خواهید از یک زندگی مولد و موفق لذت ببرید ، تغییر عادت های شما باید یک اولویت بزرگ برای شما باشد.

 

نگاهی به مالکوم گلادول

مالکوم گلدول کتاب خوبی درباره چگونگی تفکر بدون تفکر واقعی نوشته است. که در لیست بهترین کتابهای روانشناسی جهان در سال 2020 در رتبه پنجم قرار دارد. این کتاب توضیح می دهد که چگونه مغز ما تصمیمات دوم را می گیرد بدون اینکه به مسائل اطراف خود فکر کند.

 

ژن خودخواه ریچارد داوکینز

پروفسور داوکینز در کتاب خود ، ژن خودخواه ، تکامل را از نظر ژن توصیف می کند. این اثر خیالی ، قدرتمند و تزئین شده استادانه نه تنها دید وسیعی از نئو داروینیسم را به مخاطبان خود ارائه داد ، بلکه توجه جامعه زیست شناسی را نیز به خود جلب کرد. تحقیقات جدیدی در زمینه روانشناسی ایجاد کنید.

 

سریع و آهسته فکر کردن ، توسط Daniel Kahneman

تفکر سریع و آهسته ، که در راس لیست بهترین کتاب های روانشناسی جهان در سال 2020 قرار دارد ، از زمان انتشار در سال 2011 محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده و به یکی از محبوب ترین و محبوب ترین کتاب های روانشناسی در جهان تبدیل شده است.

 

روی سوئیچ Chip Heath و Dan Heath ضربه بزنید

برادران هیت این کتاب شگفت انگیز درباره مبارزه بین دو سیستم مختلف در مغز ما را گردآوری کردند. این سیستم ها ذهن عاطفی و فکری ما هستند که هر دو در هر کاری که انجام می دهیم دائماً با یکدیگر رقابت می کنند. این تفاوت بین تصمیمات مثبت ، تغییر دهنده زندگی و تصمیمات مضر و ضعیف است.

 

فرضیه خوشبختی نوشته جاناتان هاید

جاناتان هاید ، روانشناس برنده جایزه ، در کتاب تحسین شده منتقدان ، حکمت فلسفی جهان را از دریچه روانشناسی بررسی می کند. هاید همچنین نشان می دهد که چگونه درک عمیق تری از ماجراهای پایدار وجود دارد.

 

غیر منطقی بودن غیر قابل پیش بینی دن آریل

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا تصمیماتی که می گیریم را می گیریم؟ کتاب دن آریل ، به طرز باورنکردنی غیرقابل پیش بینی ، تصور غلط رایج مبنی بر رفتار طبیعی ما از راه های منطقی را به چالش می کشد.

 

چگونه می توان دوستان و دیگران را تحت تأثیر قرار داد تألیف دیل کارنگی

شاید در میان کسانی که خواندن را در زندگی خود اولویت می دانند ، تعداد کمی از آنها کتاب دیل کارنگی را نخوانده اند. در این کتاب ، آقای کارنگی اصول برقراری ارتباط با دیگران را بیان می کند و نحوه جذب و تأثیرگذاری بر آنها را توضیح می دهد.

منبع خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵:۱۸ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.