اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

مقایسه سرعت دانلود پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X

مقایسه سرعت دانلود پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X نشان می دهد که مشکلات بارگیری صفحه برای بازی های کنسول های فعلی فقط به حافظه تبدیل می شوند. با این حال ، بروزرسانی عناوین در این مقایسه ممکن است کل روند را برای گیمرها و کنسول ها به سطح جدیدی برساند.

بدون هیچ شخصیت اضافی ، باید ذکر کنیم که لیست زیر شامل نام بازی ، نسخه و زمان بارگیری است. این اعداد توسط GameSpot بدست آمده و آزمایش شده اند.

وقتی نوبت به بازی می رسد ، پشتیبانی از بازی های نسل گذشته واقعاً می تواند تجربه بدی باشد ، اما Xbox Series X و PlayStation 5 قول داده اند که این مورد را به یکی از نقاط فروش خود تبدیل کنند. امروز به زمان بارگذاری برخی از بازی ها خواهیم پرداخت که در کنسول های نسل قبل بسیار کند بودند.

این مهم است زیرا ، بر روی کاغذ ، سرعت SSD کنسول سونی بیشتر از مایکروسافت است ، اما به خوبی نشان می دهد که استفاده از چنین دستگاه هایی با افزایش سرعت نیاز به پیشرفت های چشمگیری دارد که احتمالاً در عناوین متعلق به سونی شاهد خواهیم بود. البته همین مورد در مورد کنسول مایکروسافت هم صدق می کند.

اکنون باید به خاطر داشته باشید که بیشتر توسعه دهندگان از طریق به روزرسانی های جدید ، زمان بارگذاری و عملکرد بازی های فعلی خود را بهبود می بخشند. با این حال ، Xbox Series X به وضوح کمی سریعتر از PlayStation 5 در بازی های فوق الذکر است.

منبع اصلی خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷:۰۵ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.