اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

5 موفقیت تسلا در سال 2020 برای راه اندازی بازار

در اینجا پنج نقطه عطف تسلا در سال 2020 آورده شده است و موارد ویژه ای که آنها به بازار عرضه می شوند.

1. مدل T تسلا

مدل Y احتمالاً سریعترین رشد تسلا از زمان عرضه تا تولید خواهد بود. این کمتر از یک سال است و به عنوان یکی از پنج نقطه عطف تسلا در سال 2020 ، کراس اوور الکتریکی در مارس 2019 رونمایی شد و به گفته این شرکت ، در اواسط سال جدید به "تولید انبوه" خواهد رسید. این احتمالاً به این معنی است که تولید در اوایل سال جدید آغاز می شود.

فضای داخلی در SUV ها مدتی است که رونق گرفته است و بسیاری از خودروسازان قبلاً مدل های الکتریکی را به این منطقه وارد کرده اند. با معرفی مدل Y در اوایل سال جاری ، برخی تصور می کردند که این چیزی بیش از یک مدل بزرگتر از مدل 3 نیست. با توجه به موفقیت مدل 3 سدان در بازار ، تسلا مدل Y این توانایی را دارد که به سرعت قدرت را بدست آورد.

2. تسلا و پلید اس را به روز کنید.

تابستان 2018 بود که برای اولین بار در مورد برنامه بازسازی داخلی S و X شنیدیم. در آن زمان ، این برنامه برای سال آینده برنامه ریزی شده بود. با این وجود ، در نهایت ، تسلا بر روی ارتقا مدل 3 و تولید مدل Y تمرکز کرد.

در نتیجه ، این پروژه به تأخیر افتاده و مدلهای S و X از اهمیت کمتری برخوردار می شوند. البته ، ما معتقدیم که این نوسازی هنوز در برنامه های تسلا وجود دارد.

3. کامیون نیمه برقی تسلا

تسلا در سال 2017 از کامیون کاملا برقی خود ، تسلا نیمه ، رونمایی کرد. راه اندازی آن نیز در سال 2019 اعلام شد. از آن زمان به بعد ، این شرکت با وجود هزاران پیش سفارش ، کامیون خود را به تعویق انداخت و سپرده های آن بین 5000 تا 20000 دلار بود. . در اوایل سال جاری ، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد یک پروژه تولیدی با حجم محدود را در سال 2020 راه اندازی کند.

این خودروساز هنوز تأسیسات تولید تسلا نیمه را مشخص نکرده است. طبق شایعات ، تسلا قصد دارد این کامیون را در Gigafactory 1 در نوادا بسازد. با تولید پیشرانه جدید تسلا در Gigafactory 1 ، تقریباً از حرکت این کامیون ها مطمئن هستیم. شایعات دیگری نیز در مورد کار با یک سازنده خارجی بدن سازی وجود دارد.

 

ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۱:۵۵ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.