اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

ذخیره سازی بازی PlayStation 5 فقط در کنترل کننده SSD امکان پذیر است

یکی از اصلی ترین ویژگی های کنسول نسل بعدی سونی ، درایو حالت جامد با سرعت بالا است. این حافظه اختصاص یافته بسیار سریع است و تجربه جدیدی را برای کنسول های بازی به کاربر می دهد.

با این حال ، تجهیز کنترلرها به درایوهای حالت جامد برای اولین بار ارزان نبود. کنسول جدید سونی فقط در نسخه 825 گیگابایتی در دسترس خواهد بود که فقط 670 گیگابایت از آن موجود است.

اگر سعی کنید این بازی ها را به هارد دیسک خود منتقل کنید ، دیگر قادر به تماشای آنها نخواهید بود. در راستای این خبر ، توسط روزنامه نگار بازی های ویدیویی جف کلی تایید شد.

اگرچه منطقی است که بازی های PS5 را به یک هارددیسک محدود کنید ، اما دلیل اینکه Sony حتی اجازه نمی دهد این بازی ها روی هارد دیسک ذخیره شوند ، سوالی است که ما هنوز جواب آن را نمی دانیم.

بازی های PlayStation 5 فقط از طریق SSD دستگاه بر روی این کنسول قابل پخش است. بسیاری از طرفداران کنسول احتمالاً به فکر ذخیره این بازی ها در یک هارد USB استاندارد و سپس انتقال آنها به درایو حالت جامد کنسول برای پخش آنها هستند.

اگرچه این ایده عملی به نظر می رسد ، اما متأسفانه این ترفند نیز غیرممکن به نظر می رسد. آن دسته از کاربران خصوصی که ممکن است زودتر از عموم مردم برای بررسی به کنسول پلی استیشن 5 دسترسی پیدا کرده باشند ، پس از اتصال هارد دیسک خود به کنسول با تصویر زیر روبرو شده اند که اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد.

حتی نمی توان هنگام آزاد کردن کنسول ، فضای ذخیره سازی را با درایوهای خارجی افزایش داد. محدودیت های فضایی PS5 به همین جا ختم نمی شود. بازی های PlayStation 5 فقط در SSD کنسول قابل ذخیره هستند.

همانطور که از متن بالا مشخص است ، کاربران می توانند بازی های نسل قبلی را که عناوین PlayStation 4 هستند ، در یک هارد اکسترنال ذخیره کرده و از همان مکان در PlayStation 5 بازی کنند ، اما اوضاع برای بازی های PlayStation 5 متفاوت است.

منبع خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸:۲۰ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.