اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

دوربین OnePlus 8T و iPhone 12 Pro را با Xiaomi Mi 10 Ultra مقایسه کنید


تلفن های هوشمند هر ساله با دستگاه های جدید وارد بازار می شوند. یک قسمت از تلفن های هوشمند که هر ساله بهتر می شود دوربین است که نسبت به بقیه قطعات پیشرفته تر است.

مقایسه دوربین OnePlus 8T این دوربین پیشرفته را با دو دستگاه پرچمدار اپل و شیائومی مقایسه می کند.

وان پلاس سخت افزار مناسب دستگاه هشتم سری T خود را انتخاب کرد. دوربین 48MP با دیافراگم F1.7 وظیفه ثبت عکس های گسترده را بر عهده دارد. در کنار این دوربین یک سنسور 16MP با لنز 14 میلی متر و زاویه ضبط 123 درجه برای عکاسی با زاویه دید گسترده قرار دارد.

در سایت کوک باش مطالب زیادی در مورد ساعت هوشمند نوشته شده است و از آنجایی که یکی از بهترین ساعتهای هوشمد اپل واچ هست, پیشنهاد می کنم مطلب خرید ساعت هوشمند در کوک باش را حتما نگاهی بیندازید و لیست محصولات آنها را ببینید.

دو دوربین دیگر در پشت دستگاه نیز برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق در نظر گرفته شده اند. دوربین ماکرو این دستگاه دارای کیفیت 5 مگا پیکسل و دوربین عمق 2 مگا پیکسل است.

در مقابل ، ما در این مقایسه آیفون 12 پرو را مشاهده می کنیم. در مقایسه با سال گذشته ، اپل وضوح دوربین را تغییر نداده است ، ما فقط شاهد اضافه شدن سنسور LiDAR هستیم و همچنین دیافراگم دوربین اصلی دستگاه را از F1.8 به F1.6 تغییر می دهیم.

اما علی رغم اندازه کم سنسور دوربین ، این سنسور قادر به دریافت نور بیشتر از محیط است که نتیجه آن تصاویر بهتر در نور کم است.

یکی از خوبیهای گوشی های هوشمند این هست که می توان با انواع ساعتهای هوشمند آنها را اتصال داد و خیلی از موارد را در ساعتهای هوشمند قرار داد.

بقیه دوربین های دستگاه همان دو زوم اپتیکال 12 مگاپیکسلی و 2 سنسور فوق العاده گسترده هستند. با این حال ، بیشتر تغییرات در این دستگاه در بخش نرم افزار انجام شده است.

اضافه شدن حالت شب به دوربین فوق العاده عریض علاوه بر سلفی در کنار قسمت Deep Fusion بهبود یافته باعث شده است که آیفون 12 پرو نسبت به آیفون 11 پرو بهبود جزئی داشته باشد که ممکن است در نگاه اول توجه شما را جلب نکند ، اما از طریق بررسی قطعاً علاوه بر بهبود HDR به دلیل وجود HDR3 ، افزایش کیفیت نیز مشاهده خواهید کرد.

دوربین اصلی این دستگاه شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی است که با دیافراگم f1.9 و فوکوس لیزر همراه است.

علاوه بر این دوربین ، شیائومی بار دیگر از یک سنسور 48MP برای دوربین تله خود استفاده کرده است. دوربین تله دارای زوم اپتیکال 5 برابر با دیافراگم f / 4.1 است.

به دلیل این دیافراگم ، عکاسی در نور کم برای این دوربین مشکل ساز خواهد شد. علاوه بر این دوربین ، یک سنسور 12 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس های پرتره با بزرگنمایی نوری 2 برابر وجود دارد ، تا کاربر کمبود بزرگنمایی تا 5 برابر را احساس نکند.

جدا از بحث در مورد بزرگنمایی ، دوربین 20 مگاپیکسلی این دستگاه وظیفه ضبط عکس های بسیار گسترده را بر عهده دارد.


منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲:۲۸ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.