اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بریدگی دست برخی از کاربران به دلیل تیز بودن بدنه آیفون 12

از نظر کاربر ، این بهترین طراحی برای آیفون 5 و 5 اس اپل از بین تمام دستگاههایی است که این شرکت تولید می کند. صفحه تخت و بدنه خمیده زیبایی خاصی به این گوشی ها بخشیده و اپل با طراحی قبلی خود 2020 را به پایان رساند.

اما وضوح بدنه آیفون 12 به وضوح استفاده از این دستگاه را برای بسیاری از کاربران چینی دشوار کرده است.

وقتی اپل آیفون های سری دوازده را رونمایی کرد ، شاهد طراحی جدیدی از طرف اپل بودیم. اما آیا این طراحی جدید اپل برای کاربران مناسب بود؟

به گفته چندین کاربر وایبو ، بسیاری از کاربران چینی هنگام استفاده از آیفون 12 تجربه منفی داشته اند. به گفته این کاربران ، به دلیل لبه های صاف آیفون 12 و همچنین لبه تیز پشت دستگاه ، این کاربران دست های خود را بریده اند هنگام استفاده از آیفون 12.

علاوه بر بدنه تیز آیفون 12 ، به جز کاربران چینی ، کاربران سراسر بازار خرید هنگام حمل آیفون 12 تجربه منفی داشتند و به گفته متخصصان ، این طراحی حمل دستگاه را دشوارتر کرده و باعث شده است راحت برای نسل های قبلی من ندارم.

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست خود چه خواهد کرد. دلیل آن بررسی کامل محصولات اپل توسط این شرکت قبل از عرضه است.

با این حال ، یک احتمال بسیار کوچک را می توان در نظر گرفت ، این است که برخی از دستگاه های آیفون 12 از نقطه کنترل کیفیت عبور نمی کنند. در نتیجه این ماشین ها بدون کنترل کیفیت به دست مشتریان می رسند. تاکنون هیچ خبر دیگری از همه محققان شنیده نشده است.

منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹:۳۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.