اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بهترین مانیتورهای قابل حمل از DxOMark

در گروه نمایشگرهای موبایل DxOMark ، نوت 20 اولترا با کسب 89 درصد در رده 89 قرار گرفت و وان پلاس 8 پرو نیز تنها با یک امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

DxOMark را می توان یکی از استانداردهای تعریف تلفن های هوشمند با کیفیت و دوربین های دیجیتال در جهان دانست. تیم فرانسوی به تازگی رتبه بندی جدیدی را بر اساس رتبه بندی و رتبه بندی صفحه نمایش گوشی های هوشمند به وب سایت خود اضافه کرده است.

DxOMark ادعا می کند که پروتکل این آموزش شامل بیش از 400 اندازه گیری عینی و بیش از 20 ساعت ارزیابی در آزمایشگاه و در دنیای واقعی است. هر نمره صفحه شامل 6 زیر مجموعه است. خوانایی ، رنگ ، فیلم ، حرکت ، لمس و ذرات مصنوعی.

در بخش عکاسی ، آنها استانداردهای کیفیت خود را تغییر داده و 80٪ آنها را به روز کرده اند. در سیستم ضبط جدید ، بخشی به نام "پیش نمایش" اضافه شده است که قبل از فشار دادن دکمه شاتر ، کیفیت پیش نمایش را در صفحه گوشی بررسی می کند.

جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ ، Galaxy Note 20 Ultra 5G ، در حال حاضر در رتبه 89 نمودار DxO Best Mobile Display قرار دارد. پس از آن ، OnePlus 8 Pro با 88 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. مقام سوم به یک گوشی دیگر سامسونگ ، Galaxy S20 Ultra تعلق گرفت که 87 امتیاز کسب کرد.

پس از آنها ، آیفون 11 پرو مکس با امتیاز 84 در رتبه چهارم قرار دارد. سایر تلفن های موجود در این لیست عبارتند از: TCL 10 Pro ، X2 Pro Oppo ، Xiaomi Mi 10 Ultra ، Asus ROG Phone 3 و Xiaomi Black Shark 3 Pro را پیدا کنید.

طبق DxOMark ، صفحه نمایش Note 20 Ultra می تواند بدون توجه به نور محیط ، جدید را تنظیم کند. محتوای نمایش داده شده روی صفحه حتی در نور مستقیم محیط های بیرون قابل مشاهده است. تماشای فیلم بر روی صفحه نمایش این گوشی از روشنایی خوبی برخوردار است و صفحه هنگام لمس و مرور محتوا هنگام مرور وب بسیار روان است.

منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲:۳۳ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.