اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

تاریخ عرضه آیفون 12 غیر مستقیم است

با ظهور جهانی شدن ، بسیاری از کارخانه ها در چین فعالیت خود را متوقف کرده اند و در نتیجه بسیاری از صنایع از جمله صنعت تلفن همراه از بین رفته است.

از آن زمان شایعات منتشر شد مبنی بر اینکه مشکلات زنجیره تامین اپل می تواند منجر به تاخیر در عرضه آیفون های جدید شود. پس از ماه ها حدس و گمان ، مدیر مالی اپل رسماً اعلام کرد که خانواده آیفون 12 چند هفته دیرتر از حد معمول راه اندازی می شود.

قبل از دعوت این رویداد در تاریخ 25 سپتامبر ، برخی از کاربران فکر می کردند که اپل قصد دارد آیفون 12 را در همان رویداد معرفی کند. با این حال ، استفاده از نشان Time Flies نشان داد که ما در کنار رویدادی متمرکز بر سری Apple Watch هستیم.

شب گذشته ، یک کنفرانس بسیار مهم اپل برگزار شد و محصولات مختلفی از جمله آیفون 12 فاش شد. در صورت صحت این اکتشافات ، اپل قصد دارد آیفون 12 را در ماه اکتبر سال 2020 با یک مهمانی جدید ارائه دهد.

این رویداد احتمالاً شامل جزئیات بیشتری درباره تاریخ انتشار Mac OS Big Head و تراشه Apple Silicon خواهد بود.

با این حال ، به نظر می رسد اپل در حال توسعه برنامه های دیگری است. رویداد شب گذشته اپل حاوی نکات مهم بسیاری بود. اما یک چیز جالب در مهمانی شب گذشته وجود دارد که شاید تاکنون متوجه آن نشده باشید.

اگر به دقیقه 44 فیلم از رویداد Time Flies نگاهی بیندازید ، می بینید که تاریخ یک رویداد جدید در صفحه iPad نمایش داده می شود.

منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳:۵۰ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.