اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بررسی لپ تاپ طراحی MSI P65 CREATOR 8RE

MSI برای طراحان دو بعدی و سه بعدی ، طراحان گرافیک ، مشاغل CG و همچنین معماران عزیز ، لپ تاپ های خاصی را به نام Creator از خانواده لپ تاپ Prestige معرفی کرده است.

این لپ تاپ های خلاقانه برای طیف گسترده ای از برنامه های نمایش حرفه ای و نیمه سنگین مناسب هستند.

لپ تاپ MSI P65 CREATOR 8RE مجهز به پردازنده فوق العاده قدرتمند نسل 8 Whiskey Lake 8750H است که برای عکاسی های سنگین در رده لپ تاپ ها مناسب است. این دستگاه مجهز به رم 16 گیگابایتی دو کاناله DDR4 است که می تواند قابلیت های خوبی برای انجام انواع نمایش ها باشد.

البته در صورت نیاز می توانید لپ تاپ خود را بعدا تا 32 گیگابایت ارتقا دهید. در بخش کارت گرافیک ، MSI به جای کارت های گران قیمت Quadro به خانواده بازی های GeForce روی آورد و از کارت لپ تاپ GTX1060 استفاده کرد. البته ، GTX1060 یک کارت قدرتمند با حافظه گرافیکی 6 گیگابایتی GDDR5 است.

این کارت گرافیک از پتانسیل بالایی برخوردار است و اگرچه توانایی پردازش دقیق نرم افزار مهندسی به اندازه Quadro نیست ، اما برای برنامه هایی مانند 3ds Max و توسعه صحنه بسیار مناسب است.

البته اگر از Viewport س isال شود ، شاید بهتر باشد از کارت گرافیک GTX1070 برای این لپ تاپ استفاده کنید ، اما MSI به درستی قیمت لپ تاپ را برای استفاده از GTX1060 در نظر گرفته است تا در اکثر کاربران مقرون به صرفه باشد.

در حال حاضر لپ تاپ MSI P65 CREATOR 8RE با این پیکربندی با ضمانت رسمی ماتریکس با قیمتی در حدود 25 میلیون تومان در بازار ایران یافت می شود.

 البته نسخه جدیدتر همان مدل لپ تاپ با نام MSI P65 CREATOR 9SD 833IR نیز در بازار ایران موجود است و به پردازنده نسل 9 9750H و کارت گرافیک 1660TI مجهز است.

منبع خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۹:۴۸ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.