اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بررسی اولترابوک LG GRAM 15Z970 سبک است

 با این حال ، ال جی با تولید اولترابوک های 15.6 اینچی این معادله را شکسته و از سال 2017 نسل جدید لپ تاپ های فوق سبک با نام خانواده GRAM را برای گرمایش راه اندازی کرده است. امروز ، در اتاق آزمایش سخت افزار ، لپ تاپ LG GRAM 15Z970 G.AA5DE6 15 اینچی را بررسی خواهیم کرد. اینچ برای آگاهی از ویژگی ها و مشخصات آن. با ما بمان.

مشخصات صندوق و فیزیکی

Ultrabook LG GRAM 15Z970 G.AA5DE6 در یک کارتن نازک و سفید بسته بندی شده است. موارد موجود در جعبه شامل دفترچه راهنما ، آداپتور USB به LAN و آداپتور است. وزن این دستگاه بسیار کم ، معادل 1090 گرم است. رفت و آمد با این دستگاه بسیار راحت و لذت بخش است. اگر مجبورید لپ تاپ خود را در مسافت های طولانی حمل کنید ، گزینه بسیار مطلوبی است.

این دستگاه حداکثر ضخامت 1.5 سانتی متر و بسیار باریک است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده و رنگ آن خاکستری تیره است. اگرچه حمل این لپ تاپ سبکی سرگرم کننده و مهیج است اما از نظر ظاهری بسیار خشک و بی روح احساس می شود. رنگ و لعاب کمی بهتر می تواند جذابیت بصری بهتری برای زنان داشته باشد.

این لپ تاپ 2017 LG از لولا و اتصال دهنده های نسبتاً قوی تشکیل شده است. از نظر سازه ای ، با وجود وزن کم ، می توان چندین بار باز و بسته شد بدون اینکه نگران خم شدن باشید. اتصالات اطراف لپ تاپ شامل یک اسلات برای خواندن کارت های حافظه SD ، یک پورت USB 2.0 ، دو پورت USB 3.1 Gen.1 ، یک پورت USB 3.1 Gen.1 Type-C با جک هدفون / هدفون و همچنین یک خروجی HDMI است. بودن.

منبع


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۵:۰۶ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.