اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بررسی شکارچی Acer Predator 17 G5-793

از جمله موفق ترین محصولات این خانواده می توان به لپ تاپ های مخصوص بازی Acer اشاره کرد که توانسته اند سهم زیادی از بازار لپ تاپ های مخصوص بازی در اروپا را به خود اختصاص دهند.

در ایران ، لپ تاپ های ایسر طرفداران زیادی برای تبلت Pro Par دارند که محصولات جدید این شرکت را دنبال می کنند.

در روزهای پایانی سال 1396 لپ تاپ مخصوص بازی Acer Predator 17 G5-793-71A0 17.3 اینچ از خانواده شکارچیان ایسر دریافت کردیم که در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

 

Acer Predator 17 G5-793-71A0 یک محصول ایسر برای سال 2016 است ، اگرچه مدل های به روز شده 2017 نیز در بازار موجود است. این لپ تاپ مخصوص بازی به نمایشگر FHD ، نرخ تازه سازی 75 هرتز و تاخیر 3 میلی متری مجهز است.

صفحه کلید با نور پس زمینه ، گرافیک GTX 1060 و قابلیت استفاده از دستگاه های واقعیت مجازی یا VR از جمله ویژگی های مهم این دستگاه است. این لپ تاپ سنگین وزن از قدرت بسیار خوبی برای اجرای بازی های امروزی برخوردار است ، با این وجود می تواند برای پردازش و عملیات سنگین نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

مشخصات و مشخصات مواد

تم جعبه لپ تاپ از ترکیب کلاسیک قرمز و سیاه استفاده می کند. آرم شکارچی ایسر مهمترین آیتم جعبه است.

موارد داخل جعبه شامل راهنما ، آداپتور و سیم برق است. طول دستگاه ، طول و عرض و ارتفاع 42.4 32 32.2 .2 4 سانتی متر و وزن آن به ترتیب 4.2 کیلوگرم است. با این وزن البته جابجایی آن کمی دشوار است اما در هر صورت لپ تاپ های مخصوص بازی در این بعد از وزن زیادی برخوردار هستند که انتظار می رود.

این را بخاطر داشته باشید ، از هیچ کیف لپ تاپ 17.3 اینچی نمی توان برای این لپ تاپ استفاده کرد ، زیرا ابعاد آن از ابعاد استاندارد لپ تاپ 17.3 اینچی فراتر است.

از نظر طراحی ، Predator 17 دارای ویژگی های کاربردی و منحصر به فرد است. مکان صفحه نمایش از سایر نمونه های لپ تاپ های مخصوص بازی بالاتر است و از این نظر برای گیمرها ، مشاهده مستقیم صفحه با مستقیم نگه داشتن سر و فاصله مناسب به راحتی حاصل می شود.

بدنه از پلاستیک محکم ساخته شده است و لمس آن خوشایند است. تنها نکته منفی جذب حداکثر عرق دست ، اثرانگشت و چربی است که اگرچه در استفاده طولانی مدت به کاربر کمک می کند ، اما سطح کثیف لپ تاپ در طولانی مدت بر ظاهر آن تأثیر می گذارد. .

در پشت لپ تاپ دو پنجره بزرگ خروجی هوا قرار دارد که عملکرد خوبی در خنک سازی دستگاه دارند. در دو طرف لپ تاپ چهار پورت USB 3.1 Gen.1 ، یک پورت گیگابیت Lan ، یک پورت USB 3.1 Gen.2 Type C ، یک خروجی HDMI 4K @ 60Hz ، یک اسلات کارت SD و جک های صوتی روکش طلا وجود دارد.

منبع خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۲:۵۷ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.