اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

بررسی لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG STRIX G531GU-AL180 Gaming

همیشه بین علاقه مندان به سیستم دسک تاپ و علاقه مندان به لپ تاپ بحثی وجود دارد که کدام یک بهتر است. برای بسیاری از کاربران ، سیستم های دسک تاپ قدرتمندتر ، خنک تر و کاربردی تر هستند.

علاقه مندان به لپ تاپ وقتی دنیا به سمت سیستم های قابل حمل کوچکتر می رود آینده جهان را از طریق آن دستگاه های قابل حمل می بینند. پاشنه آشیل لپ تاپ قدرت خنک کننده کمتری دارد و عملکرد کلی آن کمتر از میز کار است. برای حل این مشکل ، در سال های گذشته ، بسیاری از تولیدکنندگان لپ تاپ سعی کرده اند لپ تاپ های قدرتمندتر و عملکردی مانند دسک تاپ ارائه دهند.

تا سال گذشته ، 60 سال پیش شاهد تولید و عرضه لپ تاپ های سنگین 4 کیلوگرمی با ابعادی مشابه رایانه ها بودیم که بیشتر شبیه گجت های جنگ ستارگان بودند تا لپ تاپ! خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی ، آن دوران به آرامی در حال پایان است.

امروز در آزمایشگاه تست سخت افزار در حال بررسی محصول بسیار جالبی از ایسوس هستیم که اندازه و وزن یک لپ تاپ معمولی است اما از بسیاری از رایانه های رومیزی قدرتمندتر است.

لپ تاپ ASUS ROG STRIX G531GU-AL180 یک لپ تاپ مخصوص بازی 2000 دلاری از قدرتمند جمهوری گیمرهای ایسوس است که قیمت بسیار مناسبی 20 میلیون تومانی دارد و یکی از بهترین گزینه های بازی های رایانه ای در بازار امروز ایران است.

این لپ تاپ با پردازنده فوق العاده قدرتمند 400 دلاری نه تنها برای بازی بلکه برای طراحان 2D و 3D ، طراحان گرافیک ، معماران و انواع برنامه های حرفه ای و ارائه های نیمه سنگین مناسب است.

قسمتهای مختلفی با این لپ تاپ ارائه شده است که ممکن است بتوان برای آنها یک بررسی جداگانه نوشت ، اما تا آنجا که ممکن است ما سعی خواهیم کرد که این بررسی را تا حد ممکن مختصر و روان نگه داریم تا به پایان برسیم.

چندین لپ تاپ در سری Asus ROG STRIX G وجود دارد که با تنظیمات مختلف ارائه می شوند.

منبع

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۰:۲۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.