اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

طراحی جدیدی برای گوشی هواوی با صفحه نمایش یکپارچه با اسکنر اثر انگشت و دوربین زیر صفحه نمایش


دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند با اسکنر اثر انگشت احتمالاً در آینده مورد استقبال کاربران قرار خواهند گرفت. این محصولات ممکن است یک نقطه از صفحه را به عنوان یک اسکنر اثر انگشت در نظر بگیرند.

اما هواوی اعلام کرد که محصول این شرکت در آینده از کل صفحه نمایش به عنوان اسکنر اثر انگشت استفاده خواهد کرد.

محصول جدید هواوی از سنسورهای مختلفی در سراسر صفحه نمایش استفاده می کند تا کاربر بتواند با لمس کردن هر قسمت از صفحه ، هویت خود را تأیید کند. همچنین در طراحی جدید دوربین سلفی در پایین صفحه قرار گرفته است.

این کار ساخت چنین گوشی هوشمند را پیچیده تر می کند. زیرا گرفتن دوربین سلفی در پایین صفحه فقط با کمک مواد بسیار واضح امکان پذیر خواهد بود. همچنین ساختار پیکسل این ماده و مدل چیدمان آن باید مانند حفظ کیفیت تصویر در همان زمان باشد.

با وجود همه این چالش ها ، هواوی اعلام کرد راهی برای ساخت چنین نمایشگری پیدا کرده است. آنها در بیانیه ای گفتند: "ما در حال حاضر روی این صفحه نمایش کار می کنیم تا بتوانیم اثر انگشت کاربران را در همه جا روی صفحه تشخیص دهیم."

همچنین دوربین سلفی را در پایین صفحه قرار دهید. با توجه به ویژگی های مربوط به اسکنر اثر انگشت ، امکان تولید چنین محصولی بسیار گران خواهد بود. با این حال هواوی اظهار داشته است که در تلاش است تا حد ممکن هزینه ها و مصرف انرژی را کاهش دهد.

http://lolehtehran.parsfa.com/post/81


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳:۰۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.