اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

Xiaomi Mi 10 Ultra دارای زوم 120x است


شیائومی قصد دارد با معرفی یک تلفن پرچمدار شگفت انگیز ، دهمین سالگرد خود را جشن بگیرد. این گوشی که احتمالاً 10 مه اولترا نامیده می شود با چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و زوم 120x به راحتی بر رقبای خود غلبه خواهد کرد.

سه شنبه هفته جاری ، یازدهم آگوست ، شاهد رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی خواهیم بود. این تلفن ، نسخه ویژه Redmi K30 Pro و May 10 Pro است ، به احتمال زیاد 10 مه اولترا نامیده می شود ، اگرچه نامهای دیگری مانند 10 مه Pro Plus یا 10 May Supreme Edition نیز پیشنهاد شده است.

به تازگی ، یک خبرچین کهنه کار ، عکسبرداری از پوسترهای تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالا را در تاریخ 10 ماه مه در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد مهمترین ویژگی این گوشی دوربین های آن است.

مه 10 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه است که طبق استانداردهای فعلی از ویژگی های منحصر به فرد نیست ، اما عبارت 120X در کنار دوربین Periscope به راحتی علاقه مندان به عکاسی با موبایل را شگفت زده می کند.

همانطور که در بالا نشان داده شده است ، دوربین استاندارد تله فوتو در 10 مه Pro با دوربین آندوسکوپی جایگزین شده است که قادر به بزرگنمایی 120 بار خواهد بود.

البته می دانیم که این بزرگنمایی به صورت نوری امکان پذیر نیست و بخشی از آن به صورت دیجیتالی ساخته می شود. با این حال ، هنگامی که سامسونگ زوم Galaxy S20 Ultra 100x را به 50 برابر نوت 20 Ultra کاهش داد ، شیائومی گامی دیگر به جلو برد.

جزئیات دیگری در مورد سایر مشخصات Xiaomi 10 مه Ultra در دسترس نیست. خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که پرچمدار جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و 8 تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز خواهد شد.

حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی احتمالاً دارای رزولوشن OLED + 1080p و سرعت تجدید آن 120 هرتز است و باتری آن نیز 4500 میلی آمپر ساعتی نیز با سرعت 100 یا 120 وات شارژ می شود.

http://loloebazconi.mihanblog.com/post/92


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱:۴۳ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.