اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

باتری های جدید آیفون و سامسونگ 2018 را با هم مقایسه کنید


روز جمعه ، PhoneBuff ویدئویی را با مقایسه باتری iPhone XS Max و Galaxy Note 9 منتشر کرد که در این فیلم ، هر دو تلفن هوشمند برای انجام چندین عمل خاص و اندازه گیری شارژ باتری ، تحت شرایط یکسانی قرار دارند.

در این آزمایش ، تلفن های مربوطه به همان میزان تماس تلفنی ، پیام های متنی و مرور وب را به اشتراک می گذارند که همه شرایط از جمله روشنایی صفحه و میزان صدا در هر دو گوشی یکسان است. اما نتیجه این شد که آیفون XS Max خاموش شد ، در حالی که نوت 9 هنوز 37 درصد شارژ دارد.

اما در تست های جدید ، وضعیت کمی متفاوت است. امروز یک کاربر YouTube با نام Mrwhosetheboss نتایج آزمایش جدید iPhone x را منتشر کرد که منجر به خرابی آیفون 9 نوت شد. البته علاوه بر نوت 9 ، تلفنهای دیگری مانند گوگل پیکسل 3 XL و سونی اکسپریا XZ3 نیز وجود داشتند که روی آیفون زانو زدند.

بسیاری از کاربران نتایج آزمون را اعلام کرده اند که سامسونگ از ویژگی ناعادلانه ای در تلفن خود استفاده کرده است ، وضوح پیش فرض 1080 پیکسل است ، در حالی که iPhone XS Max در تست با رزولوشن 2688 x 1242 ظاهر شده است.

اما باید این را هم در نظر داشته باشید که در شرایط عادی ، غالبا آنچه کاربران در Note 9 از 1080 پیکسل استفاده می کنند دقیقاً به همان دلایل ذکر شده در بالا ، این بار آقای Mrwhosetheboss در تست خود رزولوشن Note 9 را به 1440 x 2960 تغییر داده اما در عین حال ، Google Pixel 3 به طور طبیعی از همان وضوح تصویر استفاده می کند ، که علاوه بر برای این تلفن ها ، نماینده سونی همچنین از رزولوشن نزدیک به تلفن های ذکر شده ، یعنی رزولوشن 2880 x 1400 استفاده می کند

اما نتایج آزمایش به شرح زیر است: XS Max در استفاده سنگین بیش از 6 ساعت به طول انجامید و Galaxy Note 9 دوازده دقیقه قبل از آیفون خاموش شد. نماینده گوگل در آزمون 5 ساعته نیز در رده سوم قرار گرفت. .

براساس گزارش 9to5 ، مهم نیست چه مدت آیفون XS ، XS Max یا تلفن های بزرگ اندرویدی این آزمایش را پشت سر گذاشته باشند ، نکته مهم این است که همه این تلفن ها در طول روز در استفاده عادی کاربران خود را همراهی می کنند.

اما چشمگیرترین نتیجه باتری کوچکتر آیفون XS Max است که به دلیل بزرگترین صفحه نمایش در گروه ، هنوز نتایج بهتری نسبت به همه داشته است ، اگرچه دارای رزولوشن کمی پایین تر نیز هست ، بنابراین شما باید با مراجعه به اپل از عملکرد استثنایی خود تبریک بگویید.

منبع خبر


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱:۲۵ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.