اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

لوله کشی ساختمان و اصول انجام آن

لوله کشی ساختمان و اصول انجام آن
لوله کشی ساختمان نیز مثل هر کار ساختمانی دیگر مستلزم و طرح و نقشه قبلی از کار و اصول کلی برای اجرای آن است . چنانچه لوله کشی به طور اصولی و مطابق با استاندارد های روز جهان انجام نگیرد می‌تواند در آتی موجب پیدایش اشتباهات و ضرر و زیان های کلی برای ساختمان شود .

تاسیسات خدمت با فریم برنده و کارشناس در میدان لوله کشی آب , لوله کشی گاز , لوله کشی فاضلاب و تعمیر و خدمت و نگه داری آن از سال 1380 در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند .

اصول مهم لوله کشی ساختمان
در هنگام لوله کشی ساختمان بایستی بدین حیاتی اعتنا کرد که لوله ها را در عمق مطلوب چا کرد و در زمین جای دارد , خیر خیلی عمیق و خیر خیلی در حدود تراز برای لوله کشی آب‌شرب می بایست مسلما لوله ای کیفیت عالی را تعیین کرد تا مبادا فرآورده و مواد خالق لوله رنگ و عطر داشته باشد و بر کیفیت آب‌شرب تاثیر بگذارند

برای دوری از مسدود شدن آب فاضلاب می بایست بر حسب اندازه آب فاضلاب سرازیر در لوله ها قطر آن‌ها‌را انتخاب نمود تولید یک‌سری انشعاب آب شرب در بخش های گوناگون ساختمان به سوی دسترسی راحت و پرسرعت به آب‌شرب . جایگیری درست لوله های آب فاضلاب و آشامیدنی به طور اصولی و جداازهم برای پرهیز از نشتی آنان به تودر تو

گونه های لوله کشی
لوله کشی در ساختمان فراوان گسترده است و اشکال و اقسام لوله کشی ها را در بر می‌گیرد که برای انجام هر یک از لوله کشی ها مستلزم معلم کار و تخصص وارد در ان دسته لوله کشی می‌باشد ما در اینجا به اشکال لوله کشی در درون ساختمان اشاره می‌کنیم که همگی ان ها در کمپانی تاسیسات خدمت تهران بوسیله شایسته ترین استادکاران لوله کشی انجام می شود .

لوله کشی ساختمان

لوله کشی گاز

لوله کشی فاضلاب

لوله کشی پکیج و شوفاژ


لوله کشی ساختمان یعنی , لوله کشی خدمت های بهداشتی , لوله کشی آب و فاضلاب و ورود و خروج آن را به ساختمان لوله کشی مینامند . همینطور انگیزه از لوله کشی آب در ساختمان ها تنظیم و توضیع , آب شری و قابل میل کردن میان اجزای شهر و همینطور لوله کشی در درون شهر و ساختمان ها جهت خروج آب فاضلاب از ساختمان ها و شهر هست . لوله کشی در مجموع گونه های گوناگونی داراست که هرکدام از آن‌ها نیز توصیف به سری دارا‌هستند که پیرو به شرح هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم .

روند اجرای لوله کشی ساختمان
همان گونه که تا قبل از این گفته شد لوله کشی ساختمان بایستی بر اثاث اصول و استاندارد های در بین المللی باشد , تا موجب تولید ضرروزیان های دوچندان در آتی نشود . یک لوله کشی اصولی دربرگیرنده فرایند ذیل است :

تماشا از محل و کار برای تشخیص مدل لوله کشی به وسیله کارشناسان کمپانی

طرح نقشه کلی از پروژه کار برای انجام دادن ظریف و کیفیت بالا کار

مهیا آوردن تعمیرکار و امکانات متبوع برای انجام کار لوله کشی


لوله کشی سرد و گرم ساختمان
لوله کشی ساختمان یکی‌از اساسی و مهم ترین بخش های ساختمان است که می بایست دقت ویژه ایی به فساد ان نصیب داشت , لوله کشی در ساختمان دربرگیرنده اشکال لوله کشی می شود , نظیر : لوله کشی سرد و گرم , لوله کشی فاضلاب و … در این مکان ما به مبحث لوله کشی سرد و گرم برای گونه های پکیج های گرمایشی و سرمایشی می‌پردازیم .

یک نشتی کوچک در لوله های ساختمان احتمال دارد در حین زمان خسارات وسیع و جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد نماید , پس خدمت , تعمیر و نگه داری اجزای لوله کشی ساختمان بایستی به صورت مداوم و پیوسته شکل بگیرد . تا مدام از شر صدای نشتی آب نجات پیداکنیم و نیز بی جهت هزینه بخش اعظمی نپردازیم .


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۲:۱۱ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.