اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

چه‌گونه سرعت وب خویش را بازبینی کنیم؟


تست سرعت وب حقیقتا اضطراری است زیرا تحمل سرعت وب زیر دوچندان سخت است . وب به مثل دیگر کشورهای عالم به سرعت در مملکت ما هم بسط یافته و از دل آن تعداد متعددی کمپانی ارائه دهنده این سرویس ها وب تاسیس شده که هر مورد با تجهیزات به سری که ارائه می‌دادند , مانند حجم , بها و سرعت خدمت به ما شناخته می‌شدند .

وای فای یک اسم تجاری است که در دنیای تکنولوژی آن را مخفف عبارت Wireless Fidelity میشناسند . نظیر دیگر امکانات رابطه بی­سیم نظیر بلوتوث , این تکنولوژی از موج رادیویی که در استانداردهای متمایز ساخته شده‌اند برای اتصال به کانال به کار گیری میکند .

به قابلیت و امکان برقراری رابطه دو یا این که چندین رایانه جهت تبادل داده ها که یا این که به‌صورت کابلی و یا این که بی‌سیم شکل میگیرد به لهجه معمولی شبکه می گویند .

اصطلاح پهنای باند که عموماً میزان آن برحسب مقدار حداکثری انتقال داده از آن است درواقع بیان‌کننده اندازه بیت داده ها است که در هر ثانیه میتواند به وسیله یک اتصال کانال یا این که یک رابط منتقل شود و معمولاً با واحد بیت در ثانیه معقول میشود .

البته شما برای آزمایش سرعت خویش به صرفا چیزی که نیاز دارید یک رایانه همراه و یک مرورگر نظیر کروم است!

وب سایت Speedof . me یک کدام از معروف‌ترین وب‌سایت‌های آزمایش سرعت وب بر شالوده HTML5 است که شیوه فعالیت آن بدین شکل است که با فراخوانی یک‌سری فولدر که حجم آنها به ترتیب ارتقاء مییابد استارت به تصویب لحظه‌ای سرعت آپلود و دانلود شما می نماید

یکی‌از وب‌سایت‌های سنجش سرعت وب بر شالوده HTML5 است که داده ها متمایز از قبیل سرعت آپلود و دانلود و همینطور اطلاعاتی راجع به مقدار پینگ اتصال شما میدهد .

در حالتی که اهل بازی‌های آنلاین می باشید و داده ها ظریف و بیشتری راجع با گاز اتصال خویش نیاز دارید وب‌سایت TestMy . net تعیین قابل قبولی برای شما است . این تارنما علاوه بر سنجش لحظه‌ای سرعت دانلود و آپلود شما , نتایج به دست آمده را با یوزرها دیگر هم به اکران میگذارد .

وب سایت Speedtest . net به‌مانند تعدادی وب‌سایت دیگر که در لیست نیز آمده داده ها خویش را از نرم‌افزار سنجش اندازه پهنای باند کمپانی Ookla اخذ می‌نماید با این وجود به جهت این که این وب‌سایت وابسته به همین کمپانی است کامل‌ترین داده ها را به استفاده کننده خویش ارائه میدهد .

انجام آزمایش سرعت اتصال شما در وبسایت internethealthtest . org نسبت به سایت‌های دیگر دوره بیشتری میبرد البته این به‌واسطه نتیجه ها بدون نقص و دقیقی است که به شما اکران خواهد اعطا کرد .

این وب‌سایت به وسیله کمپانی نتفیلیکس پباده سازی شده و با دقت به‌ظاهر و سعی دوچندان بی آلایش آن به کار آن‌هایی که داده ها کلی در رابطه با سرعت اتصال خویش میخواهند می آید . این وب‌سایت چه بسا داده ها سرعت آپلود و دانلود غیروابسته ارائه نمی‌دهد و صرفاً سرعت میانگین شمارا به اکران میگذارد .

 


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۱:۵۲ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.