اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

رفع نم با تکنولوژی نانو و آب بندی نانو

رفع نم و رطوبت مدام یکی خلل ها دائمی خانواده ها بوده است . رفع نم و رطوبت سوای تخریب در خدمت های بهداشتی و مکان هایی که به واسطه تغییرات دمایی مبتلا نشتی گردیده اند از اهمیت بالایی برخوردار‌است .

با دقت به آنکه رطوبت و نشتی علاوه بر اینکه صدمات دوچندان متعددی به منزل و ساختمان وارد می نماید , یک کدام از مطرح ترین موضوع ها تولید بیماری در محیط خانه هم است .

عایق کاری این مکان ها با کمترین هزینه و در سریعترین دوره ممکن صرفا سوای کندن و اجرای پایین سازی مجدد قابلیت و امکان پذیر است رفع نم و رطوبت با کمک فناوری نانو  فارغ از تخریب و با ماندگاری بالا و کیفیت مطمئن فقط با نانو عایق های رطوبتی قابلیت و امکان پذیر است .


شایسته ترین نحوه عایق کاری به چه نحوی است؟

یک کدام از ایرادات متداول بیشتر ساختمان ها نم و رطوبت آن‌ها هست . که در برخی اوقات ضرروزیان های جبران ناپذیری را به ساختمان ها وارد می نماید . و یک از شیوه های رویارویی و پرهیز از این نقص‌ می بایست از عایق کاری رطوبتی می‌باشد . در مرزو بوم ما به یاد اقلیم آب و هوایی مرطوب از عایق کاری رطوبتی و قیرگونی به کارگیری می نمایند .

احتمالا نم و رطوبت مربوط به ترکیدگی لوله هست و اگر مشکلات ترکیدگی لوله برطرف نشود نم شکل می گیرد. سعی کنید از دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله که کار تشخیص دادن ترکیدگی لوله در شرق را انجام می دهند کمک بگیرید. 

با ترقی تکنولوژی این شیوه جای خویش را به عایق کاری پیش ساخته به اسم ایزوگام ساخته شد . بعداز پژوهش ها بسیار شرکت ها مهندسی و کارشناسان و مبتکران در این مورد چیره به ساخت عایق کاری نسل نو ایزوپل شدند .

این عایق کاری در سطح ها متعدد قابل به کار گیری است . استعمال از ایزوگام دست کم به خیال رول بودن آن دست کم در هر کاری ۳۰ درصد پرتی داراست که هزینه فراوان قربت به شیوه عایقکاری نانو با ایزوپل دارااست .

 

تاثیر رطوبت در ساختمان ها :

تاثیر رطوبت در ساختمان ها می توان پوسیدگی چوب ها , زنگ زدگی فلزات , ساخت حشره ها و قارچ ها در ساختمان , ورم کردن گچ های دیوارو سقف , فرسوده شدن وسایل خانه از تاثیرات نم و رطوبت در منزل و ساختمان ها هم می‌باشد .


عایق رطوبتی پشت بام با نانو تکنولوژی ایزوپل :

عایق رطوبتی پشت بام با نانو تکنولوژی ایزوپل یکی‌از شایسته ترین مواد عایق کاری سطوح و ساختمان های متفاوت است . نشتی پشت بام ها در فصل های گوناگون استعمال از عایق کاری باکیفیت کیفیت عالی و تداوم بالا با ظاهری خوشگل حائز اهمیت بالایی هم است .

عدم رضایت مندی مشتریان از طریق های سنتی قیرگونی و ایزوگام به جهت مقاوم نبودن در تغییرات دمایی و جداشدن آن‌ها بر روی سطح های و ارتفاع قدمت ذیل ایزوگام ها , اشخاص تصمیم گرفتند از عایق رطوبتی با نانو تکنولوژی ایزوپل به کارگیری نمایند .


مقاومت نانو تکنولوژی ایزوپل در مای متعدد :

ایزوگام های قیرگونی به مرور در قبال خورشید تجزیه می شدند و مقاوم خویش را از دست می دادند , . در حالی که عایق رطوبتی ایزوپل حتی‌در دمای ۴۰ - جایگاه تا ۱۲۰+ مرتبه به طور کامل مقاوم است .


رفع نم و رطوبت فارغ از تخریب در خدمت های بهداشتی :

خدمت های بهداشتی , گرمابه و سرویس بهداشتی اعم از جاهایی در ساختمان میباشند که به یاد پاکیزگی و عبور آب و قربت به فاضلاب و مواد شیمیایی محلی مطلوب برای رویش قارچ و جلبک هست که از حیث بهداشتی هم صدمات جبران ناپذیری را می‌تواند برای ساکنان ساختمان بوجود بیاورد .

بعضی از سرویس‌ها به دلایلی , عمده در معرض فساد قرار میگیرند و با گذشت زمان از نگاه بهداشتی , آ ‌بندی , پوسیدگی لوله های فاضلاب و آب‌شرب , سوراخ در ظرف , سرامیک و کاشی کاری نیاز به تعمیرات و مرمت نیاز دارا‌هستند .


رفع نم با تکنولوژی نانو و آب بندی نانو

فی مابین کاشی های جانور در کف خزینه و سرویس بهداشتی ها یک خلأ دوچندان کوچک موجود است , ولی کوچکی اطراف برای شکافت پذیری آب معنایی ندارد . آب از همین گوشه و کنار شکافت می نماید و سبب تخریب جزئی کف خزینه و توالت می شود . این شکافت آب روی کاشی ها تأثیر نهاده و منجر شکستن آن‌ها نیز می شود .

برای اینکه نشتی خدمت های بهداشتی و گرمابه را زدوده شود می بایست درزهای سرامیک و کاشی را در یکسری سطح با مخلوط سیمان سپید و نانو عایق رطوبتی لبریز شود . این کار از لق شدن سرامیک کف و کاشی کاری دیوار و و رخنه آب به لایه های زیرین کف‌ توالت تماما دوری می نماید .


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: رفع نم و رطوبیت، تشخیص ترکیدگی لوله،


تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۳:۰۵ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.