اخبار ایران

اخبار ایران

اخبار ایران

دیوارپوش فایبر گلاس و مزایای آن

دیوارپوش فایبر گلاس و مزایای آن

در پباده سازی دکورا سیون به طرق امروزی و تازه که‌این ایام باب شده‌است دیوار ها نقشی انتخاب کننده و اساسی دارا‌هستند . هر چند هنوز دیوار های معمولی نگارگری شده با رنگ های خنثی هوا داران مختص خویش را دارااست اما دیوارپوش ها اعم از متریالی می‌باشند که در تزیین منزل ها دوچندان آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند .

دیوارکوب ها گونه های گوناگون و محصول های گوناگون دارا هستند که بسته به ذوق و سلیقه و نیاز ساختمان و خصوصیت های شان گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند .

درین مطلب به بازنگری یک کدام از گونه های دیوارپوش های پرطرفدار , یعنی دیوارپوش های پلیمری و فایبرگلاس پرداخته ایم . این دیوارپوش ها جز مصالح تازه و نوظهور می‌باشند ولی خب مقام نیکی در بازار دارا‌هستند و دقت خیلی از طراحان دکورا سیون داخلی و ساختمان سازها را به خویش جلب کرده اند .

اکثر اوقات مواد و مصالح جدیدی که ساخت می شود , نیز کیفیت و خصوصیت های مواد سابق را دارا هستند و نیز خوشگل تر و خوبتر پباده سازی میگردند . به عبارت دیگر یعنی به عبارتی خصوصیت های تولیدات گذشته به اضافه ی خصوصیت های اضافه و ظاهری قشنگ تر دارا‌هستند .

دیوارپوش های پلیمری

دیوارپوش های پلیمری که به طور توری های رول صورت می باشند از پلی پروپیلن ساخته میگردند . از خصوصیت های اصلی این دیوارکوب ها مقاومت بالای آنان در قبال خوردگی , نور و روشنایی خورشید و رطوبت میباشد .

این دیوارپوش ها ارتفاع قدمت بالایی نیز دارا‌هستند که به کارگیری از آنها‌را مقرون به صرفه ساخته است . تنوع رنگی که در دیوارپوش های پلیمری موجود است سبب شده تعیین از میان آنان مطابق با ذوق و سلیقه های مختلف قابلیت پذیر باشد .

دیوارپوش های فایبر گلاس

این دیوارپوش ها به طریق پارچه میباشند , یعنی تار و پود دارا‌هستند . ولی زیرا از الیاف شیشه به اسم فایبرگلاس تشکیل‌شده گردیده اند استحکام بالایی دارا‌هستند . تداوم این الیاف در قبال آب و حرارت و مواد شیمیایی بالا است و می توان آنان‌را روی هر سطحی نصب کرد .

خصوصیت های دیوارپوش های فایبر گلاس

این دیوارکوب ها سمی نبوده و علاوه بر این , سازگار با محیط زیست هستند . خصوصیت عالی دیگر دیوارپوش های فایبر گلاس غیر قابل اشتعال بودن آنان است . بدین ترتیب برای مکان هایی که احتمال حریق موجود هست میتوانند به راحتی گزینه استعمال قرار بگیرند .
دیوارکوب های کلاس A عایق حریق می‌باشند و از انتقال آن خودداری می نمایند .

استعمال از دیوارپوش های پلیمری محدودیتی ندارد و می توان از آنان در هر مکانی و روی هر سطحی بهره برد البته اعتنا به‌این خصوصیات منجر می شود بتوان شایسته ترین به کارگیری را از این مدل دیوارپوش ها داشت .

برای مثال در مکان هایی که مرتبط با خردسالان است نظیر بعضی درمان گاه ها و یا این که مهد خردسال ها می توان با استعمال از چنین دیوارکوب هایی خطر پیدایش رویدادها را به دست کم رساند .

در محیط های مرطوب غالبا خطر قارچ یا این که کپک و بیدزدگی موجود است , با دقت بدین این‌که دیوارپوش های فایبر گلاس ضد قارچ و بیدزدگی است می شود به راحتی در فضا های مرطوب به خاطر راحت از آن بهره برد . خیلی از دیوارپوش ها می‌باشند که زیبایی و استمرار حتمی را دارا‌هستند ولی مقاومت آنان در قبال رطوبت زیر است .

همین خصوصیت سبب ساز شده تعیین ها برای چنین محفظه هایی محدود باشد . پس بی‌شک برای محفظه های مرطوب دیوارپوش های پلیمری شایسته ترین گزینش است .

دیوارپوش های پلیمری در ساختارشان دارنده بافت هایی می‌باشند که صدا را جذب می نمایند و در نتیجه برای اماکن پر سروصدا و نامرتب نیز می‌توانند گزینه به کار گیری قرار بگیرند .


موضوعات مرتبط: مقالات آموزشی

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۵:۲۹:۲۹ | نویسنده : پارمیتیس | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.